Kategorie produktów

Italmex Warszawa o przekąskach we włoskim stylu

Wtorek, 19 lutego 2013 Autor: Maja Święcka, HURT & DETAL Nr 02 (84) / 2013 (Luty)
O przekąskach Bruschette Maretti, promowaniu zdrowej włoskiej kuchni oraz o planach na najbliższe miesiące opowiadają Tomasz Kandefer – Prezes Zarządu firmy Italmex Warszawa Sp. z o.o. oraz Anna Adaszewska – Marketing Manager.

Nowy rok to nowe plany, wyzwania, działania – w styczniu ruszyliście z ogólnopolską kampanią telewizyjną przekąski Bruschette Maretti. Proszę o niej opowiedzieć naszym Czytelnikom.

Italmex Warszawa Sp. z o.o. jest dystrybutorem przekąsek Bruschette Maretti w Polsce. W roku 2012 intensywnie pracowaliśmy nad zapewnieniem temu produktowi odpowiednio wysokiego poziomu dystrybucji numerycznej. Cel został osiągnięty i producent Maretti – firma Italfood – zdecydował się rozpocząć ogólnopolską kampanię telewizyjną. Bruschette Maretti to znana marka w Europie i nie tylko. Obecna kampania ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki i dzięki dobrej dystrybucji zwiększyć sprzedaż produktu.

Kampania równocześnie jest wspierana licznymi akcjami prosprzedażowymi, jakie to są działania?

Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii poinformowaliśmy naszych klientów, w tym wszystkich dystrybutorów, o zaplanowanej akcji celem zapewnienia odpowiednio wysokiego poziomu dostaw. Nie ma nic gorszego podczas kampanii reklamowej jak brak towaru na półce. Wydrukowaliśmy też mnóstwo ulotek informujących o kampanii i o produkcie. Zadbaliśmy o to, aby informacje o marce Maretti były łatwo dostępne w internecie.

Czy na najbliższe miesiące zaplanowaliście kolejną komunikację dla marki Maretti?


Rozpoczynając kampanię telewizyjną producent zaplanował także silną akcję samplingową. Pod koniec kampanii i po jej zakończeniu rozpoczną się liczne akcje degustacyjne. Cały czas dostępne będą materiały POS i informacje o produkcie na stronach internetowych. Obecna kampania jest jedynie częścią kompleksowego planu marketingowego, jaki producent przewiduje dla marki Maretti. Będziemy na bieżąco informować naszych klientów o kolejnych jej etapach.
Maretti to ciekawa przekąska w stylu włoskim – co ją wyróżnia spośród innych dostępnych na rynku?
Bruschetty Maretti są smacznymi, chrupiącymi i pieczonymi mini krążkami, które powstały z wyselekcjonowanych składników i oferowane są w wyjątkowo wyszukanych i ciekawych smakach. To właśnie te smaki i stylowe opakowanie powodują, że klient chętnie sięga po ten produkt.

Czy planujecie poszerzyć ofertę o kolejne smaki?


Różnorodność smaków Maretti jest gwarancją, że każdy z pewnością znajdzie swój ulubiony. Te smaki to: mix warzyw, grzyby w śmietanie, pomidor z oliwką, szpinak z ricottą, pieczony czosnek i mix serów. Dążąc do ciągłego zaspokajania nowych potrzeb konsumenta, w 2013 roku powstały dwa nowe smaki Maretti. Wielbiciele pizzy i szynki włoskiej powinni być zadowoleni, bo nowe krążki Maretti mają właśnie ten smak.


 Za chwilę powita nas wiosna, to także czas sprzedaży Maretti, które są doskonałym uzupełnieniem wiosennego menu, czy moglibyście Państwo polecić jakiś szczególny pomysł ich serwowania, komponowania z innymi produktami?


Chrupiące przekąski Bruschette Maretti stanowią doskonały dodatek do różnych włoskich antipasti, takich jak suszone pomidory, szynka parmeńska, karczochy, oliwki, marnowane grzyby czy dojrzewające sery. Warto je mieć pod ręką kiedy wpadną niespodziewani goście. To także ciekawy dodatek do niektórych sałatek czy surówek.

 

Skoro mówimy o spotkaniach towarzyskich – jakie zmiany w kulturze przyjmowania gości zaszły na przestrzeni ostatnich lat? Czy jakąś rolę odegrała tu marka Maretti?


Maretti jest relatywnie młodą marką, ale chociaż jej tradycja nie sięga nawet dekady, to ma już swój udział w nowym stylu przyjmowania gości i urządzaniu spotkań towarzyskich. Bruschetty Martti stanowią idealną przekąskę dla tych, którzy lubią czerpać radość z poznawania różnorodnych smaków, a w nowych produktach szukają inspiracji dla swoich własnych pomysłów kulinarnych.

Które bruschetty są Pani ulubionymi?


Osobiście najbardziej lubię lekko ostry smak mix warzyw. Ale wśród moich znajomych są fani wielu innych smaków. Myślę, że warto spróbować każdego!

Celem działań spółki Italmex Warszawa jest popularyzacja zdrowej diety śródziemnomorskiej, w skład której wchodzi wiele fantastycznych produktów. Które z nich szczególnie polecacie?


Wszystkie oferowane przez nas produkty i marki, które za nimi stoją są godne polecenia. Oczywiście niektóre z nich są przez nas szczególnie polecane z uwagi na ich wysoką jakość, znaną, międzynarodową markę, unikalny charakter lub porównywalnie atrakcyjną cenę. Odpowiadając na podobne pytania, zawsze na początku wymieniam Costa d’Oro i Basso – włoskich producentów oliwy extra vergine i olejów roślinnych. W kategorii olejów ważną rolę odgrywają oleje z ryżu marki Rizi i Suriny. Italmex jest dystrybutorem hiszpańskich oliwek Jolca i włoskich makaronów Divella, Corticella, Baronia i Pastificio Bolognese. W swojej ofercie mamy wiele produktów w segmencie przetworów warzywnych. Takie marki jak La Rossa, Deluna, Metteliana czy Agrucapers od lat można spotkać w polskich sklepach.

Na jakie nowe propozycje w asortymencie mogą liczyć w tym roku zarówno detaliści, jak i ich klienci? Jakie są główne plany Italmexu na najbliższe miesiące, oprócz tych, związanych z marką Maretti?


Jesteśmy niezmiernie dumni, że w naszej ofercie znajduje się tak wiele znanych światowych marek. Jako ich dystrybutor w Polsce będziemy oferować polskiemu klientowi wszystko to, co nasi zagraniczni partnerzy zamierzają promować w tym roku. Niedługo przedstawimy nowe produkty Costa d’Oro. Zamierzamy też rozszerzyć asortyment soli spożywczych. Będą także nowe przetwory warzywne marki Satko, a w znanej z włoskich makaronów marce Divella, będziemy wspierać sprzedaż ich nowego produktu – ciasteczek Ottimini. Planujemy też specjalne wsparcie dla wprowadzonych niedawno na rynek makaronów bezglutenowych Sam Mills. Produkty bezglutenowe to rynek szybko rosnący i perspektywiczny. Italmex cały czas jest otwarty na nowości, ale w bieżącym roku będziemy szczególnie ostrożnie rozważać wprowadzanie nowych produktów (marek) do naszej oferty. Rynek jest niestabilny i ceny surowców na giełdach światowych mają w większości przypadków tendencję rosnącą. Uważam, że główną uwagę należy skupić na rozwijaniu sprzedaży marek, które Polacy już dobrze poznali i są zadowoleni z ich jakości i adekwatnie dobrej ceny.

Dziękuję za rozmowę.

tagi: Italmex Warszawa , Bruschette Maretti , Tomasz Kandefer , Anna Adaszewska , prezes , manager , marketing , przekąski ,