Bohaterami spotów są przedstawiciele grupy docelowej. W wersji „Office” to wizerunek skrajnie zmęczonego pracownika na zebraniu firmowym. „Road” przedstawia znużonego, nocną jazdą samochodem kierowcę. Tiger daje im dużą dawkę energii, dzięki której to co niemożliwe staje się osiągalne.
Kampania napoju energetycznego Tiger ma charakter wizerunkowy. Ma na celu podtrzymanie i ugruntowanie wizerunku marki, jako lidera na rynku napojów energetycznych.
Na kampanię składać się będą emisje spotów 30 i 15 sekundowych.
Spoty emitowane będą w najważniejszych polskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, POLSAT, Polsat Sport, TVN oraz TV4, TVN7, TVN TURBO, DISCOVERY, ANIMAL PLANET.
Kampanię przygotowała agencja Testardo Red Cell przy współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To. Telewizyjny czas antenowy zaplanował dom mediowy Media Vest.
tagi: tiger,gellwe,kampania tiger ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...