W kategorii artykuły spożywcze ŁOWICZ zajął ósmą pozycję, przed 6. innymi markami (m. in. Coca Colą).
Premium Brand 2007 to projekt badawczy, którego celem jest stworzenie rankingu reputacji marek konsumenckich funkcjonujących na polskim rynku. Badanie uwzględnia następujące kryteria: zaufanie, referencje dawane marce, pamiętane medialne "wpadki”, społeczne zaangażowanie marki i jej reputację jako partnera biznesowego (tylko wśród menedżerów). Reputacja poszczególnych marek została zbadana
w kwietniu br. przez instytut TNS OBOP na ogólnopolskiej próbie 1500 konsumentów. Oprócz konsumentów w badaniu swoją opinią nt. poszczególnych marek podzielili się również eksperci – menedżerowie. Za metodologię badania i analizy odpowiedzialny był Dom Badawczy Maison. Wyniki rankingu publikuje na swoich łamach miesięcznik Forbes.
To kolejne w krótkim czasie bardzo prestiżowe wyróżnienie dla ŁOWICZA, które potwierdza, że działania rynkowe i medialne Agros Nova na rzecz tej marki są zauważane przez konsumentów i ekspertów.
tagi: Agrosnova,badania,marka wysokiej reputacji ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...