W kategorii artykuły spożywcze ŁOWICZ zajął ósmą pozycję, przed 6. innymi markami (m. in. Coca Colą).
Premium Brand 2007 to projekt badawczy, którego celem jest stworzenie rankingu reputacji marek konsumenckich funkcjonujących na polskim rynku. Badanie uwzględnia następujące kryteria: zaufanie, referencje dawane marce, pamiętane medialne "wpadki”, społeczne zaangażowanie marki i jej reputację jako partnera biznesowego (tylko wśród menedżerów). Reputacja poszczególnych marek została zbadana
w kwietniu br. przez instytut TNS OBOP na ogólnopolskiej próbie 1500 konsumentów. Oprócz konsumentów w badaniu swoją opinią nt. poszczególnych marek podzielili się również eksperci – menedżerowie. Za metodologię badania i analizy odpowiedzialny był Dom Badawczy Maison. Wyniki rankingu publikuje na swoich łamach miesięcznik Forbes.
To kolejne w krótkim czasie bardzo prestiżowe wyróżnienie dla ŁOWICZA, które potwierdza, że działania rynkowe i medialne Agros Nova na rzecz tej marki są zauważane przez konsumentów i ekspertów.
tagi: Agrosnova,badania,marka wysokiej reputacji ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...