Wiadomości

ŁOWICZ MARKĄ WYSOKIEJ REPUTACJI w badaniu Premium Brand 2007

Środa, 27 czerwca 2007
31 maja podczas uroczystej gali magazynu FORBES w warszawskim hotelu Intercontinental ŁOWICZ  (Agros Nova) został oficjalnie zaliczony do elitarnego grona Marek Wysokiej Reputacji.

W  kategorii artykuły spożywcze ŁOWICZ zajął ósmą pozycję,  przed 6. innymi markami (m. in. Coca Colą).
Premium Brand 2007 to projekt badawczy, którego celem jest stworzenie rankingu reputacji marek konsumenckich funkcjonujących na polskim rynku. Badanie uwzględnia następujące kryteria: zaufanie, referencje dawane marce, pamiętane medialne "wpadki”, społeczne zaangażowanie marki  i jej reputację jako partnera biznesowego (tylko wśród menedżerów).  Reputacja poszczególnych marek została zbadana
w kwietniu br. przez instytut TNS OBOP  na ogólnopolskiej próbie 1500 konsumentów. Oprócz konsumentów w badaniu swoją opinią nt. poszczególnych marek podzielili się również eksperci – menedżerowie. Za metodologię badania i analizy odpowiedzialny był Dom Badawczy Maison. Wyniki rankingu publikuje na swoich łamach miesięcznik Forbes.
To kolejne w krótkim czasie bardzo prestiżowe wyróżnienie dla ŁOWICZA, które potwierdza, że działania rynkowe i medialne Agros Nova na rzecz tej marki są zauważane przez konsumentów i ekspertów.

tagi: Agrosnova,badania,marka wysokiej reputacji ,