W niedzielę 13 maja 2007 o godzinie 10:40 na antenie telewizji POLSAT emitowany był kolejny odcinek lubianego i chętnie oglądanego serialu „Czterej Pancerni
i Pies” i był tam też Hugo… Przed filmem oraz po jego zakończeniu ukazały się 8 sekundowe spoty sponsorskie. W ten właśnie sposób Zielona Budka rozpoczęła kampanię telewizyjną lodów Hugo w sezonie 2007.
Kampania trwać będzie do 24 czerwca i emitowana będzie na antenie telewizji ogólnopolskich TVP1, TV Polsat oraz w pasmach lubianych i nałogowo oglądanych przez dzieci i młodzież czyli w kanałach Cartoon Network oraz At Media (do którego należą Jetix, Zig Zag).
Tak jak w roku ubiegłym, na kampanię składać się będą emisje 3 spotów: dwa spoty sponsorskie 8 sekundowe oraz jeden 15 sekundowy spot standardowy. Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Starcom.
„Lody Hugo uwielbiają i kupują głównie dzieci. Z tego powodu zadbaliśmy o naszą obecność na antenie wokół programów skierowanych właśnie do tych odbiorców – kanały dziecięce, program Hugo emitowany w sobotę na antenie TV Polsat oraz Wieczorynka (wtorki i czwartki) emitowana na antenie TVP1. W tym roku świadomie zdecydowaliśmy się poszerzyć nasze audytorium, dlatego nasze poty sponsorskie będzie można zobaczyć także po Wieczorynkach. Wtedy zasiadają przed telewizorami osoby chcące obejrzeć Wiadomości- rodzice, decydujący o zakupie lodów familijnych. Spoty sponsorskie poprzedzać będą także kino familijne na antenie Polsatu, chętnie oglądane przez całe rodziny.”- mówi Katarzyna Rylska, Senior Brand Manager Zielonej Budki.
Rodzina lodów Hugo to: Lody impulsowe Hugo Agent na patyku 90 ml, (sugerowana cena detaliczna: odpowiednio 0,90 i 1 zł), Hugo kubek 130 ml (sugerowana cena detaliczna: 1 zł), Hugo Skrzynia Skarbów (sugerowana cena detaliczna: 8,90 zł) oraz lody familijne Hugo w pojemnikach 650 ml (sugerowana cena detaliczna: 6,90 zł) – Hugo czekoladowy odlot i Hugo – żelkowe szaleństwo.
Sympatyczny troll o imieniu Hugo powstał w 1990 roku w Danii. Obecnie jest jedną z najbardziej popularnych postaci w 40 krajach świata. Młodym polskim widzom znany jest od 2000 roku z interaktywnego programu telewizyjnego. Hugo jest także bohaterem czasopism, gier komputerowych i filmów edukacyjnych dla dzieci
i młodzieży w wieku 4-12 lat. Ciekawy świata, animowany troll Hugo przeżywa niezwykłe przygody, w których towarzyszą mu zarówno dzieci jak i całe rodziny. Licencjonodawcą postaci jest firma QST Licences.
tagi: zielona budka,kampania,hugo,fmcg,rynek lodów,Hurt & Detal ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...