Koncept, który proponuje Carrefour dostosowany jest nie tylko do wymagań klientów, ale też partnerów biznesowych. "Franczyza z Carrefour opiera się na czterech filarach, którymi są: silna i rozpoznawalna marka, właściwie dobrany dla klienta asortyment produktów, sprawna logistyka oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z fanczyzobiorcą, czyli udostępnianie partnerowi narzędzi do bieżącej analizy wyników sprzedaży, pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie rozwoju biznesu" – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek Zarządu Carrefour Polska.
Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. Obecnie w Polsce działa już 300 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express, a każdego miesiąca powstaje kilkanaście nowych placówek.
W styczniu otworzono dwa sklepy w Poznaniu, w którym do tej pory nie było żadnej placówki z logo Carrefour Express. Wielkopolska to duży, ważny rynek. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać z partnerami franczyzowymi ponad 200 sklepów rocznie.
Carrefour Polska rozwija dwa formaty sklepów franczyzowych w Polsce: Carrefour Express Mini-Market z charakterystycznym zielonym logo o powierzchni od 100 do 500 mkw. Są to większe sklepy, w których robimy codzienne zakupy. W sklepach jest m. in. stoisko do sprzedaży wędlin i mięsa w sposób tradycyjny. Drugi format to Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo - są to sklepy o powierzchni do 100 mkw. przeznaczone dla lokalizacji typowo miejskich lub stacji paliw. Sklepy te są w stu procentach samoobsługowe.
tagi: Carrefour ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...