Z rynku FMCG

Rośnie popyt na batony dla psów

Wtorek, 12 lutego 2013 Autor: Maja Święcka,
Karmy Rafi zdobywają coraz szersze uznanie konsumentów, o czym świadczy stale rosnąca produkcja i sprzedaż. Sprzedaż tygodniowa karmy Rafi w batonie przekroczyła już poziom 200 ton. Niewątpliwie najważniejszym czynnikiem przemawiającym za taką formą pakowania karm jest jej atrakcyjna cena w stosunku do wysokiej jakości. Nie jest to jednak jedyny powód jej sukcesu.

Karma w tej postaci produkowana jest w osłonce z barierą termiczną - produkt jest sterylizowany. Jest to dobrym rozwiązaniem dla klientów końcowych poszukujących karm, których nie muszą przechowywać w lodówce ze swoją żywnością. Sklepy zaś poszukują takich właśnie produktów ze względu na ograniczoną ilość miejsca w ladach chłodniczych. Kolejnym atutem jest brak konserwantów, barwników, środków uzależniających, gdyż rynek wymaga od nas produktów naturalnych, ekologicznych ze zdrowych surowców.

tagi: Rafi , ZM Łuków , karma , karma dla psów , pies , psy ,