W jej ramach ściany, przy których znajdują się ławki dla pasażerów zamontowane zostały oryginalne grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.
„Za pomocą kampanii reklamowej chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr mogą na moment naprawdę się odprężyć i poczuć się jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra idealnie oddają tę myśl” – mówi Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr Gorący Kubek.
tagi: Knorr , Gorący kubek , Unilever , zupa , zupy ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...