Dzięki wsparciu funduszu MID Europa Partners, Żabka Polska w nadchodzących pięciu latach przekaże na inwestycje półtora miliarda złotych. Jednym z kluczowych aspektów rozwoju będzie wzrost liczby placówek - zarówno organiczny jak i poprzez akwizycje. W ciągu kolejnych 5 lat w Polsce będzie otwartych w sumie 5000 sklepów Żabka i Freshmarket.
„Dzięki zwiększeniu naszych zdolności operacyjnych możemy równolegle rozwijać sieci Żabka i Freshmarket. W minionym miesiącu otworzyliśmy aż 20 Freshmarketów, głównie w dużych aglomeracjach miejskich. Zakładamy, że do końca 2013 roku będzie już ponad 400 placówek tej marki” - wylicza Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.
Nadal dynamicznie rozwija się także sieć sklepów Żabka, której uruchomiono 19 nowych placówek .
Żabka Polska uwzględnia w swoich działaniach potrzeby konsumentów oraz inwestuje w ekspansję na rynku polskim. Obecnie sieć liczy w sumie blisko 2900 sklepów.
Szybki rozwój umożliwia również autorski program „Sklep za czynsz” uruchomiony przez firmę jesienią 2011 roku. Zapewnia on właścicielom sklepów comiesięczny dochód przez okres 10 lat w postaci czynszu. Żabka Polska w wynajętych lokalach poprowadzi sklepy pod marką Żabka lub Freshmarket, inwestując w adaptację placówki. Firmę interesują lokale o powierzchni minimum 90m2. Osoby posiadające punkty handlowe w atrakcyjnych lokalizacjach mogą zgłaszać się poprzez formularz zamieszczony na stronie internetowej: www.sklepzaczynsz.pl.
tagi: Żabka , Freshmarket ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...