„Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie oferty Biedronki do gustów Polaków” – mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska.
Nowy koncept reklamowy sieci Biedronka akcentuje i uświadamia m.in., jak wiele ról i znaczeń mogą mieć artykuły spożywcze w codziennym życiu. W ramach kampanii Biedronka uruchomiła miniportal poświęcony zwyczajom Polaków związanych z jedzeniem i gotowaniem. Obecnie na stronie można poznać wyniki przeprowadzonej w styczniu online-ankiety, z której wynika, że aż 95 procent ankietowanych ceni sobie przyjazną, rodzinną atmosferę wokół domowego stołu. Szczegółowe wyniki ankiety można poznać pod adresem: http://www.biedronka.pl/mypolacy/
Kampania jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych, na bilbordach (reklama outdoorowa), w prasie i w internecie, a także w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach Biedronka. W najbliższych miesiącach sieć planuje kolejne odsłony kampanii, w których pojawiać się będą nowi bohaterowie
Obecna kampania jest kolejnym etapem przyjaznej komunikacji, związanej z ubiegłoroczną zmianą wizualizacji. Logo sieci Biedronka zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd. Zmianie uległy także wystrój i ergonomia placówek. Sklepy są bardziej przejrzyste i wygodne dla Klientów. Nowy układ produktów eksponuje artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo.
tagi: Biedronka , kampania , My Polacy tak mamy! ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...