W Polsce, popularne głównie wśród dzieci i młodzieży płatki śniadaniowe NESTLÉ: NESQUIK, CINI MINIS, CHOCAPIC, COOKIE CRISP, MIODOWY CHEERIOS zawierają 9 lub mniej gramów cukru i nie więcej niż 135 miligramów sodu w jednej porcji**. Jest to potwierdzenie ostatnio ogłoszonej przez firmę NESTLÉ deklaracji dotyczącej poprawy profilu żywieniowego jej produktów. Receptury wyżej wymienionych płatków zawierają teraz więcej pełnego ziarna niż jakiegokolwiek innego składnika. Dodatkowo są także dobrym źródłem wapnia (min. 15% zalecanego dziennego spożycia). Najważniejsze jest jednak to, że płatki śniadaniowe NESTLÉ mają pyszny smak, który dzieci uwielbiają, co sprawia, że zarówno mamy, jak i ich pociechy mogą cieszyć się porannym posiłkiem. Dodatkowo płatki śniadaniowe NESTLÉ uzyskały pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.
Kampanię wspiera jedna z najbardziej rozpoznawanych i lubianych, polskich mam, aktorka- Anna Przybylska. Jest ona znana m.in. z seriali „Złotopolscy” i „Daleko od noszy”. Anna Przybylska podkreśla jak istotny jest pierwszy posiłek i mówi o zaletach żywieniowych płatków NESTLÉ. J
„Zawsze zwracam szczególną uwagę na to, co podaję moim dzieciom do jedzenia. Zdaję sobie sprawę, że śniadanie jest bardzo ważne i zależy mi na tym, by dostarczyło niezbędnych witamin, minerałów oraz energii do nauki i aktywności fizycznej. Wybierając płatki NESTLÉ mogę być spokojna, bo w połączeniu z mlekiem są doskonałym źródłem wapnia, pełnego ziarna i węglowodanów, a jednocześnie moje dzieci uwielbiają ich smak”- mówi Ania Przybylska.
Akcja promocyjna obejmie telewizję, prasę, Internet oraz sklepy. Za kreację i produkcję kampanii reklamowej w telewizji z Anią Przybylską odpowiada Agencja Reklamowa McCann Warsaw. Kampania reklamowa została zaplanowana i zakupiona w mediach przez MEC - w telewizji wystartowała pod koniec stycznia.
* Badanie społeczne zrealizowane przez NESTLÉ, producenta płatków śniadaniowych, zostało przeprowadzone w 5 krajach Unii Europejskiej: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech oraz w Polsce, w celu zidentyfikowania i zrozumienia głównych tematów poruszanych przez mamy w czasie dyskusji w Internecie dotyczących śniadań, które jedzą ich dzieci. Czerwiec 2012 r.
** Przyjmuje się, że porcja produktu to 30 g bez dodatku mleka.