Etap wdrożeniowy wizualizacji zewnętrznej w sklepach pod szyldem Hitpol, zakończony został koncepcją kasetonu świetlnego, będącego elegancką wizytówką Sieci.
Od końca listopada ubiegłego roku zmiany są wprowadzane w nowo dołączanych sklepach, są one także wdrażane w pozostałych sklepach Sieci i cieszą się aprobatą Partnerów.
Sklepy Hitpol posiadają odświeżoną wizualizację wewnętrzną, na działach: mięsa – wędliny – sery; owoce – warzywa; nabiał; pieczywo; mrożonki i alkohole. Tablice branżowe zostały podzielone kolorystycznie i wykonane według schematu: główna tablica branżowa oraz znajdujące się poniżej mniejsze tabliczki stworzone według zasady: atrakcyjne zdjęcie i hasło zwracające uwagę na wysoką jakość produktów znajdujących się na półkach sklepów Sieci Hitpol.
Sieć do końca roku 2013 planuje zakończyć retusz działów, wzbogacając je o spójne działające ogniwa, przyczyniające się do stworzenia wspólnej wizji sklepów w pełni zaspakających konsumenckie potrzeby. Następnym etapem jest stworzenie modelowego wzoru strefy dekompresji i strefy przykasowej, czyli punktów strategicznych wpływających na sprzedaż.
tagi: Hitpol , sieć , franczyza ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....