Etap wdrożeniowy wizualizacji zewnętrznej w sklepach pod szyldem Hitpol, zakończony został koncepcją kasetonu świetlnego, będącego elegancką wizytówką Sieci.
Od końca listopada ubiegłego roku zmiany są wprowadzane w nowo dołączanych sklepach, są one także wdrażane w pozostałych sklepach Sieci i cieszą się aprobatą Partnerów.
Sklepy Hitpol posiadają odświeżoną wizualizację wewnętrzną, na działach: mięsa – wędliny – sery; owoce – warzywa; nabiał; pieczywo; mrożonki i alkohole. Tablice branżowe zostały podzielone kolorystycznie i wykonane według schematu: główna tablica branżowa oraz znajdujące się poniżej mniejsze tabliczki stworzone według zasady: atrakcyjne zdjęcie i hasło zwracające uwagę na wysoką jakość produktów znajdujących się na półkach sklepów Sieci Hitpol.
Sieć do końca roku 2013 planuje zakończyć retusz działów, wzbogacając je o spójne działające ogniwa, przyczyniające się do stworzenia wspólnej wizji sklepów w pełni zaspakających konsumenckie potrzeby. Następnym etapem jest stworzenie modelowego wzoru strefy dekompresji i strefy przykasowej, czyli punktów strategicznych wpływających na sprzedaż.
tagi: Hitpol , sieć , franczyza ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...