Wiadomości

Hitpol rewaloryzuje wizualizację sklepów

Piątek, 01 lutego 2013 Autor: Maja Święcka,
Sieć franczyzowa Hitpol udoskonala zewnętrzny i wewnętrzny wystrój sklepów. W dalszym ciągu przeprowadzany jest remodeling w zakresie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej. Działania te mają na celu stworzenie nowoczesnego, a zarazem rodzinnego wizerunku sklepów, gdzie Klient będzie czuł się komfortowo i bezpiecznie. Odświeżona wizualizacja ma ułatwić i uprzyjemnić zakupy, a także poruszanie się po każdym ze sklepów Sieci Hitpol.

Etap wdrożeniowy wizualizacji zewnętrznej w sklepach pod szyldem Hitpol, zakończony został koncepcją kasetonu świetlnego, będącego elegancką wizytówką Sieci.

Od końca listopada ubiegłego roku zmiany są wprowadzane w nowo dołączanych sklepach, są one także wdrażane w pozostałych sklepach Sieci i cieszą się aprobatą Partnerów. 

Sklepy Hitpol  posiadają odświeżoną wizualizację wewnętrzną, na działach: mięsa – wędliny – sery; owoce – warzywa; nabiał; pieczywo; mrożonki i alkohole. Tablice branżowe zostały podzielone kolorystycznie i wykonane według schematu: główna tablica branżowa oraz znajdujące się poniżej mniejsze tabliczki stworzone według zasady: atrakcyjne zdjęcie i hasło zwracające uwagę na wysoką jakość produktów znajdujących się na półkach sklepów Sieci Hitpol.

Sieć do końca roku 2013 planuje zakończyć retusz działów, wzbogacając je o spójne działające ogniwa, przyczyniające się do stworzenia wspólnej wizji sklepów w pełni zaspakających konsumenckie potrzeby. Następnym etapem jest stworzenie modelowego wzoru strefy dekompresji i strefy przykasowej, czyli punktów strategicznych wpływających na sprzedaż. 

tagi: Hitpol , sieć , franczyza ,