Etap wdrożeniowy wizualizacji zewnętrznej w sklepach pod szyldem Hitpol, zakończony został koncepcją kasetonu świetlnego, będącego elegancką wizytówką Sieci.
Od końca listopada ubiegłego roku zmiany są wprowadzane w nowo dołączanych sklepach, są one także wdrażane w pozostałych sklepach Sieci i cieszą się aprobatą Partnerów.
Sklepy Hitpol posiadają odświeżoną wizualizację wewnętrzną, na działach: mięsa – wędliny – sery; owoce – warzywa; nabiał; pieczywo; mrożonki i alkohole. Tablice branżowe zostały podzielone kolorystycznie i wykonane według schematu: główna tablica branżowa oraz znajdujące się poniżej mniejsze tabliczki stworzone według zasady: atrakcyjne zdjęcie i hasło zwracające uwagę na wysoką jakość produktów znajdujących się na półkach sklepów Sieci Hitpol.
Sieć do końca roku 2013 planuje zakończyć retusz działów, wzbogacając je o spójne działające ogniwa, przyczyniające się do stworzenia wspólnej wizji sklepów w pełni zaspakających konsumenckie potrzeby. Następnym etapem jest stworzenie modelowego wzoru strefy dekompresji i strefy przykasowej, czyli punktów strategicznych wpływających na sprzedaż.
tagi: Hitpol , sieć , franczyza ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...