Dziewczęta wyłonione w ogólnopolskim finale podpisały kontrakt z Elite International - numer 1 wśrod światowych agencji modelek na świecie.
Relacje z polskiej edycji tego największego wydarzenia w świecie mody, emitowały będą stacje telewizyjne. Podczas Gali zaproszeni goście mieli okazje spróbować wyśmienitych wiśni w likierze Cherrissimo - ekskluzywnych czekoladek spełniających oczekiwania najbardziej wymagających wielbicieli słodyczy.
To właśnie elegancja, nowoczesność i prestiż połączyły Elite Model Look i Cherrissimo.
tagi: mieszko,elite model look , kampania ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...