Dziewczęta wyłonione w ogólnopolskim finale podpisały kontrakt z Elite International - numer 1 wśrod światowych agencji modelek na świecie.
Relacje z polskiej edycji tego największego wydarzenia w świecie mody, emitowały będą stacje telewizyjne. Podczas Gali zaproszeni goście mieli okazje spróbować wyśmienitych wiśni w likierze Cherrissimo - ekskluzywnych czekoladek spełniających oczekiwania najbardziej wymagających wielbicieli słodyczy.
To właśnie elegancja, nowoczesność i prestiż połączyły Elite Model Look i Cherrissimo.
tagi: mieszko,elite model look , kampania ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...