„Można powiedzieć, że pomysł naszej najnowszej akcji promocyjnej zrodził się po prostu ze sportowych emocji.” – mówi Piotr Walenczak, Brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska. „Sponsorując drużynę Anwil Włocławek, aktywnie towarzysząc jej podczas rozgrywanych meczy, mamy sposobność obserwowania pasji i wielkiego zaangażowania ze strony kibiców, jakie wszystkim tym spotkaniom towarzyszą. Myślę, że dla takich właśnie osób, zdobycie w prosty sposób szklanek z wizerunkami gwiazd polskiej koszykówki będzie nie lada atrakcją! Dla Kasztelana jest to doskonała sposobność na podkreślenie silnego związku naszej marki z regionem i stworzenie jeszcze lepszych więzi pomiędzy kibicami klubu, a marką Kasztelan.” - dodaje Piotr Walenczak.
Promocja, prowadzona na terenie Włocławka i okolic, pod hasłem „Zbierz swoja drużynę!”, komunikowana jest na materiałach POS oraz na stronie internetowej www.browarkasztelan.pl.
Autorem kreacji promocji jest agencja Red 8 Communications Group.
tagi: kasztelan , promocja marki,carlsberg , kampania ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...