„Można powiedzieć, że pomysł naszej najnowszej akcji promocyjnej zrodził się po prostu ze sportowych emocji.” – mówi Piotr Walenczak, Brand manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska. „Sponsorując drużynę Anwil Włocławek, aktywnie towarzysząc jej podczas rozgrywanych meczy, mamy sposobność obserwowania pasji i wielkiego zaangażowania ze strony kibiców, jakie wszystkim tym spotkaniom towarzyszą. Myślę, że dla takich właśnie osób, zdobycie w prosty sposób szklanek z wizerunkami gwiazd polskiej koszykówki będzie nie lada atrakcją! Dla Kasztelana jest to doskonała sposobność na podkreślenie silnego związku naszej marki z regionem i stworzenie jeszcze lepszych więzi pomiędzy kibicami klubu, a marką Kasztelan.” - dodaje Piotr Walenczak.
Promocja, prowadzona na terenie Włocławka i okolic, pod hasłem „Zbierz swoja drużynę!”, komunikowana jest na materiałach POS oraz na stronie internetowej www.browarkasztelan.pl.
Autorem kreacji promocji jest agencja Red 8 Communications Group.
tagi: kasztelan , promocja marki,carlsberg , kampania ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...