Stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Turek, którego celem jest rozwój sił sprzedaży i dystrybucji, umocnienie rynkowej pozycji poszczególnych marek oraz realizacja sprzedaży zapewniająca wzrost udziału firmy Dax Cosmetics na rynku produktów kosmetycznych.
Paweł Turek ma 17-letnie doświadczenie handlowe w branży FMCG, pracował m.in. w firmie Kotlin, Bell, Kraft Foods, a w ostatnich latach kierował sprzedażą w Bongrain Polska.
Kierownikiem eksportu została Anna Maciejewska, której zadaniem jest rozwój sprzedaży zagranicznej poprzez pozyskiwanie nowych dystrybutorów i umocnienie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz wzrost udziału eksportu w całkowitym obrocie firmy.
Jej doświadczenie zawodowe jest od początku związane ze sprzedażą zagraniczną i współpracą międzynarodową. Pracowała m.in. w firmach Cormay i Adamed, a przez ostatnie 5 lat kierowała eksportem w firmie farmaceutycznej Gedeon Richter.
Dax Cosmetics to polska firma kosmetyczna, należąca do czołówki rodzimego rynku, która od blisko 30 lat produkuje kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy, od ponad 20 lat – kosmetyki do opalania, a od 8 lat tworzy także kosmetyki do makijażu. W jej portfolio jest obecnie 5 głównych marek: PERFECTA, DAXSUN, YOSKINE, CASHMERE i CELIA.
Dax Cosmetics jest jedną z najdynamiczniejszych polskich firm (Gazela Biznesu 2007, 2008, 2009 i 2010 oraz Diament Forbesa 2012). W ciągu ostatnich 5 lat jej całkowite obroty wzrosły o 84%. Zaś wartość sprzedaży eksportowej firmy, której najważniejsze rynki zagraniczne to USA, Jordania, Rosja, Kanada, Hiszpania, Korea czy Hongkong, wzrosła w tym czasie niemal 4-krotnie.