W 2013 r. marka Heineken (w Polsce należąca do Grupy Żywiec) obchodzi swoje 140-lecie istnienia. Z tej okazji, już po raz drugi ruszyła akcja Remix our Future, w ramach której każdy – niezależnie czy jest profesjonalnym designerem, czy też amatorem, przy użyciu aplikacji dostępnej na Facebooku, ma szansę wykreować własną butelkę przyszłości marki Heineken.
Wystarczy wejść na stronę www.yourfuturebottle.com, by w łatwy i intuicyjny sposób stworzyć autorski projekt butelki kultowego piwa. Aplikacja ruszyła 4 grudnia 2012 r. Zgłoszenia będą przyjmowane do 1 marca 2013 r.
Spośród wszystkich zgłoszeń międzynarodowe jury wybierze trzydziestu finalistów, których prace zostaną zaprezentowane podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży designu – Design Week w Mediolanie.
Z finałowej trzydziestki, już w kwietniu br. mediolańska publiczność, wyłoni jednego zwycięzcę, którego imię na zawsze zapisze się w historii marki Heineken. Przy ocenie projektów brane będzie przede wszystkim kreatywne podejście do zadania, a także wyraźne nawiązanie do dorobku marki Heineken.
W skład międzynarodowego grona Jury wejdą: Mark van Iterson (Global Head of Design marki Heineken), Joshua Davis (pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej), redaktor Cool Hunting Evan Orensten i współzałożyciel programu Pecha Kucha – Mark Dytham.
Zwycięski projekt już w grudniu 2013 r. zostanie wykorzystany przy specjalnej edycji limitowanej butelki Heinekena na lata 2013/2014. Jeden z członków Jury, Joshua Davis, na podstawie najlepszej grafiki, zaprojektuje etui na unikalny zestaw, w którym znajdzie się zwycięski projekt.
Dla osób z Polski, których prace znajdą się w finałowej setce, Heineken zasponsoruje wyjazd i pobyt na Design Week w Mediolanie.
Celem kampanii Remix our Future ma być ugruntowanie pozycji marki Heineken w świecie designu.
Za realizację projektu w Polsce odpowiadają agencje Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.
Więcej informacji i szczegóły nt. udziału w konkursie, dostępne są na: www.yourfuturebottle.com