Kampanie i Promocje

Ruszyła druga edycja światowej akcji Remix Our Future marki Heineken

Piątek, 25 stycznia 2013
Ruszyła druga odsłona konkursu Remix our Future na projekt butelki piwa holenderskiej marki Heineken. Kampania skierowana jest zarówno do profesjonalnych designerów, jak i miłośników marki Heineken, którzy dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku mogą samodzielnie zaprojektować przyszłą butelkę znanego piwa. Konkurs potrwa do 1 marca 2013 r. Zwycięski projekt znajdzie się w specjalnej limitowanej edycji dostępnej na całym świecie pod koniec tego roku.
W 2013 r. marka Heineken (w Polsce należąca do Grupy Żywiec) obchodzi swoje 140-lecie istnienia. Z tej okazji, już po raz drugi ruszyła akcja Remix our Future, w ramach której każdy – niezależnie czy jest profesjonalnym designerem, czy też amatorem, przy użyciu aplikacji dostępnej na Facebooku, ma szansę wykreować własną butelkę przyszłości marki Heineken.
 
Wystarczy wejść na stronę www.yourfuturebottle.com, by w łatwy i intuicyjny sposób stworzyć autorski projekt butelki kultowego piwa. Aplikacja ruszyła 4 grudnia 2012 r.  Zgłoszenia będą przyjmowane do 1 marca 2013 r. 

Spośród wszystkich zgłoszeń międzynarodowe jury wybierze trzydziestu finalistów, których prace zostaną zaprezentowane podczas jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży designu – Design Week w Mediolanie.
 
Z finałowej trzydziestki, już w kwietniu br. mediolańska publiczność, wyłoni jednego zwycięzcę, którego imię na zawsze zapisze się w historii marki Heineken. Przy ocenie projektów brane będzie przede wszystkim kreatywne podejście do zadania, a także wyraźne nawiązanie do dorobku marki Heineken. 

W skład międzynarodowego grona Jury wejdą: Mark van Iterson (Global Head of Design marki Heineken), Joshua Davis (pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej), redaktor Cool Hunting Evan Orensten i współzałożyciel programu Pecha Kucha – Mark Dytham.
 
Zwycięski projekt już w grudniu 2013 r. zostanie wykorzystany przy specjalnej edycji limitowanej butelki Heinekena na lata 2013/2014. Jeden z członków Jury, Joshua Davis, na podstawie najlepszej grafiki, zaprojektuje etui na unikalny zestaw, w którym znajdzie się zwycięski projekt.

Dla osób z Polski, których prace znajdą się w finałowej setce, Heineken zasponsoruje wyjazd i pobyt na Design Week w Mediolanie.

Celem kampanii Remix our Future ma być ugruntowanie pozycji marki Heineken w świecie designu. 
Za realizację projektu w Polsce odpowiadają agencje Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR. 

Więcej informacji i szczegóły nt. udziału w konkursie, dostępne są na: www.yourfuturebottle.com

tagi: Heineken , Grupa Żywiec , aplikacja , remix our future , edycja limitowana ,