„Pierwszy kadr naszego najnowszego filmu, to otwierające się przed widzem drzwi do pięknej sali balowej, wypełnionej wspaniałą muzyką, wirującymi parami, pięknymi strojami. Ten kadr to symboliczne przeniesienie do świata kobiecych fantazji i marzeń.” – mówi Magdalena Wesołowska, Senior Brand Manager marki Karmi w Carlsberg Polska. „Reklama przedstawia Karmi jako napój idealny na chwile relaksu, odprężenia i beztroski, błogiego zapomnienia, podkreślając dzięki temu zasadniczą i wspólną cechę wszystkich wariantów Karmi, niezależnie od ich smaku. Dlatego tegoroczna kampania różni się od kampanii poprzednio przez nas realizowanych w sposób zasadniczy. Mam nadzieję, że najnowsza reklama Karmi przypadnie do gustu wszystkim naszym dotychczasowym konsumentkom, a dla tych, które jeszcze naszego piwa nie próbowały, będzie obietnicą wspaniałych chwil spędzonych z Karmi.” – dodaje Magdalena Wesołowska.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland.
Spoty 30’ emitowane będą począwszy od 14 maja na antenach stacji telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim – TVP, TVN, TVN Style, Polsat, TVN7, TV4.
Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction.
tagi: karmi,kampania karmi,carlsberg polska ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...