Kampanie i Promocje

Giercownia Leona

Poniedziałek, 21 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
Producent soków, nektarów i napojów Hortex Leon przygotował dla swoich najmłodszych konsumentów serię gier zręcznościowych na smartphony, dzięki którym każde dziecko może wcielić się w postać bajkowego lwa i przeżywać emocjonujące przygody. Jest to możliwe dzięki specjalnym znaczkom (markerom) umieszczonym na 200 ml kartonikach.

Aplikacja GIERCOWNIA LEONA to unikalny zestaw  gier zręcznościowych działających na smartphonach. Gracz wciela się w postać lwa Leona i razem z nim przeżywa emocjonujące przygody: jeździ terenowym quadem, pływa szybkim skuterem, itp. Cały czas zbiera przy tym owoce i omija przeszkody np. rekiny, muchomory, ogniste kule czy błotniaki.

GIERCOWNIA LEONA jest obecnie jedną z najbardziej zaawansowanych i rozbudowanych aplikacji tego typu na polskim rynku, a kategorii spożywczej nikt jej jeszcze nie stosował. Wszystkie zawarte w niej gry wykorzystują system rzeczywistości rozszerzonej (augmented reality – w skrócie AR), który łączy świat rzeczywisty ze światem tworzonym komputerowo. Do uruchomienia i rozgrywki potrzebny jest marker (znaczek) drukowany na kartonikach Leona (każdy smak to inna gra).

Dziecko kładzie na stole marker wycięty z opakowania, a wokół niego „buduje” się wirtualny, trójwymiarowy świat. Na stole wyrastają drzewa, pojawiają się owoce, które niemal można dotknąć i rozpoczyna się przygoda.

tagi: Hortex , Leon , sok , soki , giercownia , giercownia leona ,