Kampania jest kontynuacją komunikacji marki i nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Bohaterowie animowanego spotu stworzeni zostali na wzór postaci doskonale znanych dzieciom z portalu internetowego www.WyspaLeona.pl.
Hortex Leon to Superprodukt 2012
Soki Hortex Leon zostały uznane za Superprodukt 2012. Nagrodę dla najlepszych, nowych produktów dla dzieci przyznawał miesięcznik Mam dziecko.
Słodkie banany i winogrona, soczyste jabłka, gruszki, pyszne truskawki i brzoskwinie to owoce, które szczególnie przypadły do gustu małym smakoszom. Dlatego to właśnie z nich stworzono soki przecierowe 100%, bez dodatku cukru - Hortex Leon w zakręcanych saszetkach. Dzięki gęstej i aksamitnej konsystencji te „owoce w płynie” znakomicie uzupełnią dietę każdego ucznia. „Zamknięto” je w nowoczesnym opakowaniu w formie zakręcanej saszetki, która doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, nie stłucze się i zmieści w każdym plecaku.
Spot reklamowy emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych.
tagi: Hortex , Leon i Przyjaciele , sok , soki ,
W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku odnotowano...
Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną...
W trzecim kwartale 2024 roku Lidl Polska osiągnął ponad...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...
40 proc. na ten cel oszczędza...