Kampania jest kontynuacją komunikacji marki i nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Bohaterowie animowanego spotu stworzeni zostali na wzór postaci doskonale znanych dzieciom z portalu internetowego www.WyspaLeona.pl.
Hortex Leon to Superprodukt 2012
Soki Hortex Leon zostały uznane za Superprodukt 2012. Nagrodę dla najlepszych, nowych produktów dla dzieci przyznawał miesięcznik Mam dziecko.
Słodkie banany i winogrona, soczyste jabłka, gruszki, pyszne truskawki i brzoskwinie to owoce, które szczególnie przypadły do gustu małym smakoszom. Dlatego to właśnie z nich stworzono soki przecierowe 100%, bez dodatku cukru - Hortex Leon w zakręcanych saszetkach. Dzięki gęstej i aksamitnej konsystencji te „owoce w płynie” znakomicie uzupełnią dietę każdego ucznia. „Zamknięto” je w nowoczesnym opakowaniu w formie zakręcanej saszetki, która doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, nie stłucze się i zmieści w każdym plecaku.
Spot reklamowy emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych.
tagi: Hortex , Leon i Przyjaciele , sok , soki ,
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...