Kampanie i Promocje

Leon i Przyjaciele ponownie w telewizji

Poniedziałek, 21 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
Rusza kampania reklamowa prezentująca przecierowe soki Hortex Leon w innowacyjnych, zakręcanych saszetkach. W bajkowym świecie lwa Leon i jego przyjaciół można poznać wszystkie zalety produktu – pyszny smak, jedwabistą konsystencję, wygodne opakowanie. Doceniło je także jury konkursu organizowanego przez miesięcznik Mam dziecko przyznając sokom Hortex Leon tytuł Superprodukt 2012.

Kampania jest kontynuacją komunikacji marki i nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Bohaterowie animowanego spotu stworzeni zostali na wzór postaci doskonale znanych dzieciom z portalu internetowego www.WyspaLeona.pl.

Hortex Leon to Superprodukt 2012

Soki Hortex Leon zostały uznane za Superprodukt 2012. Nagrodę dla najlepszych,  nowych produktów dla dzieci przyznawał miesięcznik Mam dziecko.

Słodkie banany i winogrona, soczyste jabłka, gruszki, pyszne truskawki i brzoskwinie to owoce, które szczególnie przypadły do gustu małym smakoszom. Dlatego to właśnie z nich stworzono soki przecierowe 100%, bez dodatku cukru - Hortex Leon w zakręcanych saszetkach. Dzięki gęstej i aksamitnej konsystencji te „owoce w płynie” znakomicie uzupełnią dietę każdego ucznia. „Zamknięto” je w nowoczesnym opakowaniu w formie zakręcanej saszetki, która doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, nie stłucze się i zmieści w każdym plecaku.

Spot reklamowy emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych.

tagi: Hortex , Leon i Przyjaciele , sok , soki ,