Wiadomości

Ruszyła kampania telewizyjna Gerber – Była raz sobie ciuchcia mała, pachnące zioła wyczarowała!

Środa, 27 czerwca 2007
W środę, 16 maja 2007 r. rozpocznie się telewizyjna kampania reklamowa nowych produktów Gerber – soków wzbogaconych ziołami. Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia sprzedaży soków Gerber oraz poinformowania konsumentów
o trzech nowych produktach, które pojawiły się na rynku w połowie kwietnia 2007 r. Uzupełni ona dotychczasowe działania reklamowe i PR prowadzone od początku maja br., obejmujące prasę parentingową i kobiecą, oraz punkty sprzedaży. Pod koniec maja rozpocznie się także kampania reklamowa w Internecie, która obejmie portale poświęcone dzieciom (gazeta.pl/eDziecko, babyboom.pl, maluchy.pl oraz babyonline.pl) i potrwa do drugiej połowy lipca.

Najnowsza kampania telewizyjna Gerber potrwa do pierwszej połowy lipca br.
15-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w Telewizji Polskiej, TVN, TV4, Mini Mini i telewizji Polsat.

Spot reklamowy nawiązuje do poprzednich kampanii reklamowych Gerber zainspirowanych popularnym wierszykiem „Lokomotywa”. Uśmiechnięta mama pokazuje dziecku pociąg złożony ze słoiczków i soczków Gerber i opowiada wierszyk o ciuchci, która wyczarowała pachnące zioła. Reklama pokazuje pełnię miłości
i troski, jaką mama przekazuje dziecku podając mu to, co dla niego najlepsze.

Trzy nowe produkty Gerber pojawiły się w sklepach w połowie kwietnia. Alima-Gerber S.A. przygotowała 100%-owe naturalne soki z jabłek i winogron, które zostały wzbogacone ziołami. Nowe smaki to jabłko-winogrono z rumiankiem, jabłko-winogrono z miętą, jabłko-winogrono z koprem włoskim i rumiankiem. Wszystkie przeznaczone są dla dzieci już po 4. miesiącu życia. Nowości dostępne są
w szklanych przeźroczystych butelkach o pojemności 300 ml w cenie ok. 2,97 zł za sztukę.

Od strony klienta kampanię nadzorują Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów
i Joanna Arciszewska, Asystent Kierownika Grupy Produktów. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.

tagi: Gerber,alima-gerber,alima,kampania,wiadomości,fmcg ,