Najnowsza kampania telewizyjna Gerber potrwa do pierwszej połowy lipca br.
15-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w Telewizji Polskiej, TVN, TV4, Mini Mini i telewizji Polsat.
Spot reklamowy nawiązuje do poprzednich kampanii reklamowych Gerber zainspirowanych popularnym wierszykiem „Lokomotywa”. Uśmiechnięta mama pokazuje dziecku pociąg złożony ze słoiczków i soczków Gerber i opowiada wierszyk o ciuchci, która wyczarowała pachnące zioła. Reklama pokazuje pełnię miłości
i troski, jaką mama przekazuje dziecku podając mu to, co dla niego najlepsze.
Trzy nowe produkty Gerber pojawiły się w sklepach w połowie kwietnia. Alima-Gerber S.A. przygotowała 100%-owe naturalne soki z jabłek i winogron, które zostały wzbogacone ziołami. Nowe smaki to jabłko-winogrono z rumiankiem, jabłko-winogrono z miętą, jabłko-winogrono z koprem włoskim i rumiankiem. Wszystkie przeznaczone są dla dzieci już po 4. miesiącu życia. Nowości dostępne są
w szklanych przeźroczystych butelkach o pojemności 300 ml w cenie ok. 2,97 zł za sztukę.
Od strony klienta kampanię nadzorują Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów
i Joanna Arciszewska, Asystent Kierownika Grupy Produktów. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
tagi: Gerber,alima-gerber,alima,kampania,wiadomości,fmcg ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...