Najnowsza kampania telewizyjna Gerber potrwa do pierwszej połowy lipca br.
15-sekundowe spoty reklamowe emitowane będą w Telewizji Polskiej, TVN, TV4, Mini Mini i telewizji Polsat.
Spot reklamowy nawiązuje do poprzednich kampanii reklamowych Gerber zainspirowanych popularnym wierszykiem „Lokomotywa”. Uśmiechnięta mama pokazuje dziecku pociąg złożony ze słoiczków i soczków Gerber i opowiada wierszyk o ciuchci, która wyczarowała pachnące zioła. Reklama pokazuje pełnię miłości
i troski, jaką mama przekazuje dziecku podając mu to, co dla niego najlepsze.
Trzy nowe produkty Gerber pojawiły się w sklepach w połowie kwietnia. Alima-Gerber S.A. przygotowała 100%-owe naturalne soki z jabłek i winogron, które zostały wzbogacone ziołami. Nowe smaki to jabłko-winogrono z rumiankiem, jabłko-winogrono z miętą, jabłko-winogrono z koprem włoskim i rumiankiem. Wszystkie przeznaczone są dla dzieci już po 4. miesiącu życia. Nowości dostępne są
w szklanych przeźroczystych butelkach o pojemności 300 ml w cenie ok. 2,97 zł za sztukę.
Od strony klienta kampanię nadzorują Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów
i Joanna Arciszewska, Asystent Kierownika Grupy Produktów. Spot reklamowy przygotowała agencja Legend Group. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
tagi: Gerber,alima-gerber,alima,kampania,wiadomości,fmcg ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...