Kampanie i Promocje

Rozgrzewka na zgrupowanie

Wtorek, 15 stycznia 2013
Gdy za oknem śnieg i mróz, czas skrzyknąć towarzystwo i rozgrzać się przed kolejnym zgrupowaniem! Rusza nowa kampania Warki „RoZgrzewka na zgrupowanie”. Zbierz znajomych i wygrywaj wyjątkowe zestawy piwa i gadżetów Pumy.
Wraz z nadejściem prawdziwej zimy przyszła pora na nowe zgrupowanie Warki. Pogoda nie sprzyja plenerom, dlatego zimowy konkurs startuje właśnie na profilu marki na Facebooku. 15 stycznia br. Warka rusza z akcją „RoZgrzewka na Zgrupowanie”, w której do wygrania jest prawie 10 tys. gadżetów Pumy (piłki, bluzy, rękawiczki, kurtki, czapki) i zestawy Warki dla całej ekipy. 
 
Zasady konkursu są proste: trzeba kupić czteropak Warki, wejść na profil marki na Facebooku i wraz z dwójką znajomych stworzyć własne zgrupowanie nadając mu ciekawą nazwę. Codziennie zestawami Warki nagrodzonych będzie ponad 40 zgrupowań. Akcja potrwa do 15 marca. 
 
Aktywację wspiera nowa kampania telewizyjna „Warka na każde zgrupowanie”. Akcja rozgrywającego się w zimowej scenerii spotu jest kontynuacją idei zgrupowań przy Warce, zachęca widzów do spotkań towarzyskich i udziału w konkursie „RoZgrzewka na zgrupowanie”. Emisja spotu wystartowała 14 stycznia.
 
Informacja o konkursie pojawi się również w punktach sprzedaży. Do sklepów trafią dedykowane akcji opakowania zachęcające do udziału w konkursie.
 
Za kreację spotu odpowiada agencja Just, Internet Pride&Glory, BTL Men at work. Media zakupił Media Vest.

tagi: Warka , Grupa Żywiec , piwo , Puma , Facebook , ,