Kampanie i Promocje

Syrop Paola – najsłodsze chwile

Czwartek, 10 stycznia 2013 Autor: Monika Dawiec,
12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska). Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”.
Dzięki naturalnym ujęciom syropu, podkreślającym intensywność smaku, spot przywołuje w pamięci najważniejsze chwile ciepła, bliskości, szczęścia. Nawiązuje w ten sposób do intensywności przeżyć w najważniejszych momentach życia.

Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w TVN i Polsacie, a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat , AT Media oraz TLC.

Równolegle z kampanią telewizyjną będzie prowadzona kampania internetowa oraz działania w mediach społecznościowych.  

„Poprzez działania internetowe, chcemy wpisać syrop Paola w świat kulinariów. Sprawić, by Paola naprowadzała i inspirowała, jednocześnie eksponując emocje wokół marki” – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola.
 
Autorem platformy komunikacyjnej z roku 2011  jest agencja Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG. Za kampanię internetową odpowiada Agencja OS3 Multimedia.

tagi: Paola , Hoop Polska , kampania , zima , syrop ,