12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska). Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”.
Dzięki naturalnym ujęciom syropu, podkreślającym intensywność smaku, spot przywołuje w pamięci najważniejsze chwile ciepła, bliskości, szczęścia. Nawiązuje w ten sposób do intensywności przeżyć w najważniejszych momentach życia.
Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w TVN i Polsacie, a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat , AT Media oraz TLC.
Równolegle z kampanią telewizyjną będzie prowadzona kampania internetowa oraz działania w mediach społecznościowych.
„Poprzez działania internetowe, chcemy wpisać syrop Paola w świat kulinariów. Sprawić, by Paola naprowadzała i inspirowała, jednocześnie eksponując emocje wokół marki” – mówi Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola.
Autorem platformy komunikacyjnej z roku 2011 jest agencja Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom Mediowy MPG. Za kampanię internetową odpowiada Agencja OS3 Multimedia.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.