„Błyszczeć”- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem.
W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie - odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust „Glam Shine” znanej i renomowanej firmy L’Oreal.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2013r. kupić co najmniej jeden wafelek marki PRINCESSA w dowolnym dostępnym smaku lub formacie, w promocyjnych opakowaniach (oznaczonych informacją o loterii), zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział w loterii wysyłając SMS ze słowem „PRINCESSA” i z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer70150 w następującym formacie Princessa.Kod (koszt SMS to 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT) albo bezpłatnie rejestrując kod z nabytego produktu na stronie www.smakujblyszcz.pl. Każdy może zwiększyć swoją szansę na wygraną, biorąc udział w loterii więcej niż jeden raz, pod warunkiem jednak, że każde kolejne zgłoszenie będzie poprzedzone zakupieniem kolejnego produktu. Warunki loterii określa Regulamin loterii, dostępny jest na stronie internetowej www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporter na terenie całego kraju. Loteria zarówno pod względem mechanizmu, jak i grafiki została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw Sp. z o.o. (wcześniej Euro RSCG 4D Sp. z o.o.).
Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną przygotowaną przez Havas Engage, uzupełnioną kampanią w internecie oraz emisjami prasowymi. Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.. W sklepach loteria będzie wsparta materiałami POS: ulotkami, wobblerami, plakatami, owijkami paletowymi i toperami. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.