O wyborze zwycięzcy konkursu zadecydowała Rada Polskich Marek, w skład której wchodzą szefowie firm-właścicieli najcenniejszych krajowych marek. Na ocenę finalistów wpływ miały wyniki badania opinii konsumentów, które zostały przeprowadzone na zlecenie dziennika Rzeczpospolita. Młoda Marka Sukcesu, to nagroda dla młodych dynamicznych polskich marek.
Więcej informacji na łamach Rzeczpospolitej i dodatku Marki polskie z dnia 19.12.2012 roku.
tagi: twarożek , twarożek kanapkowo-sernikowego , Mój Ulubiony , Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu , Młoda Marka Sukcesu ,
Gdzie jest najpiękniejsze miejsce na ziemi? To rzecz bardzo...
Pierwsza Vice Prezydent Cogeca i Dyrektor Biura PIM, otrzymała...
Felieton Krzysztofa Skiby...
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...