O wyborze zwycięzcy konkursu zadecydowała Rada Polskich Marek, w skład której wchodzą szefowie firm-właścicieli najcenniejszych krajowych marek. Na ocenę finalistów wpływ miały wyniki badania opinii konsumentów, które zostały przeprowadzone na zlecenie dziennika Rzeczpospolita. Młoda Marka Sukcesu, to nagroda dla młodych dynamicznych polskich marek.
Więcej informacji na łamach Rzeczpospolitej i dodatku Marki polskie z dnia 19.12.2012 roku.
tagi: twarożek , twarożek kanapkowo-sernikowego , Mój Ulubiony , Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu , Młoda Marka Sukcesu ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...