Z rynku FMCG

Młoda Marka Sukcesu dla Mojego Ulubionego

Środa, 09 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
Marka twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Ulubiony Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu została zwycięzcą w konkursie organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” i otrzymała tytuł Młodej Marki Sukcesu 2012 oraz nagrodę główną - kampanię reklamową.

O wyborze zwycięzcy  konkursu zadecydowała Rada Polskich Marek,  w skład której wchodzą szefowie firm-właścicieli najcenniejszych krajowych marek. Na ocenę finalistów wpływ miały wyniki badania opinii konsumentów, które zostały przeprowadzone na zlecenie dziennika Rzeczpospolita. Młoda Marka Sukcesu, to nagroda dla młodych dynamicznych polskich marek.

Więcej informacji na łamach Rzeczpospolitej i dodatku Marki polskie z dnia 19.12.2012 roku.

tagi: twarożek , twarożek kanapkowo-sernikowego , Mój Ulubiony , Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu , Młoda Marka Sukcesu ,