Dlaczego taki Konkurs?
Organizator Konkursu zauważył, że przedsiębiorcom często brakuje "odwagi" oraz budżetu na wypracowanie innowacyjnego opakowania dla swojego produktu. Często wzorują się na zagranicznych opakowaniach konkurencji, które powszechnie uważane są za "lepsze".
Isotą Konkursu jest rozwiązanie tych problemów i promocja odważnych firm. Jest to doskonała szansa dla producentów, importerów, dystrybutorów, itd. na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie szerokiej rzeszy konsumentów, którzy zauważą produkt na półce, ale i umożliwi Laureatowi Nagrody Głównej skuteczne wyprzedzenie konkurencji na rynku. Zwycięzca będzie miał okazję zbudować swój wizerunek jako Firma “otwarta” i propagująca innowacyjne rozwiązania.
Wyróżnienie się na rynku to w dzisiejszych czasach konieczność, a startując w tym Konkursie można uzyskać to zupełnie bezpłatnie.
Organizator czeka na Briefy do 10.04.2013.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać na stronie: www.grafanna.eu
tagi: konkurs , opakowanie ,
Gdzie jest najpiękniejsze miejsce na ziemi? To rzecz bardzo...
Pierwsza Vice Prezydent Cogeca i Dyrektor Biura PIM, otrzymała...
Felieton Krzysztofa Skiby...
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...