Z rynku FMCG

Kreatywny Brief na opakowanie

Wtorek, 08 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
Firmy, które pragną zapakować swój produkt, zupełnie bezpłatnie, w najlepsze, topowe opakownie na rynku oraz te, które chcą w sposób innowacyjny i odważny budować swój wizerunek w kraju i za granicą, mogą zgłaszać się do udziału w Konkursie "Kreatywny Brief na opakowanie". Laureat Nagrody Głównej otrzyma projekt innowacyjnego opakowania, które stanie się inspiracją dla całego świata, wypromuje Zwycięzcę i jego produkt.

Dlaczego taki Konkurs?

Organizator Konkursu zauważył, że przedsiębiorcom często brakuje "odwagi" oraz budżetu na wypracowanie innowacyjnego opakowania dla swojego produktu. Często wzorują się na zagranicznych opakowaniach konkurencji, które powszechnie uważane są za "lepsze".

Isotą Konkursu jest rozwiązanie tych problemów i promocja odważnych firm. Jest to doskonała szansa dla producentów, importerów, dystrybutorów, itd. na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie szerokiej rzeszy konsumentów, którzy zauważą produkt na półce, ale i umożliwi Laureatowi Nagrody Głównej  skuteczne wyprzedzenie konkurencji na rynku. Zwycięzca będzie miał okazję zbudować swój wizerunek jako  Firma “otwarta” i propagująca innowacyjne rozwiązania.

Wyróżnienie się na rynku to w dzisiejszych czasach konieczność, a startując w tym Konkursie można uzyskać to zupełnie bezpłatnie.

Organizator czeka na Briefy do 10.04.2013.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać na stronie: www.grafanna.eu

tagi: konkurs , opakowanie ,