Dlaczego taki Konkurs?
Organizator Konkursu zauważył, że przedsiębiorcom często brakuje "odwagi" oraz budżetu na wypracowanie innowacyjnego opakowania dla swojego produktu. Często wzorują się na zagranicznych opakowaniach konkurencji, które powszechnie uważane są za "lepsze".
Isotą Konkursu jest rozwiązanie tych problemów i promocja odważnych firm. Jest to doskonała szansa dla producentów, importerów, dystrybutorów, itd. na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie szerokiej rzeszy konsumentów, którzy zauważą produkt na półce, ale i umożliwi Laureatowi Nagrody Głównej skuteczne wyprzedzenie konkurencji na rynku. Zwycięzca będzie miał okazję zbudować swój wizerunek jako Firma “otwarta” i propagująca innowacyjne rozwiązania.
Wyróżnienie się na rynku to w dzisiejszych czasach konieczność, a startując w tym Konkursie można uzyskać to zupełnie bezpłatnie.
Organizator czeka na Briefy do 10.04.2013.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać na stronie: www.grafanna.eu
tagi: konkurs , opakowanie ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...