Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego, pojawiły się billboardy nawiązujące bezpośrednio do teaserowej kampanii outdoorowej marki, prowadzonej w maju br., pod hasłem „Jak Ci to szumi?”. Jednoznaczna odpowiedź - „Szumi po naszemu” - z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom tej, bardzo w swym charakterze morskiej, marki.
tagi: bosman,kampania,carlsberg,fmcg ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...