Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego, pojawiły się billboardy nawiązujące bezpośrednio do teaserowej kampanii outdoorowej marki, prowadzonej w maju br., pod hasłem „Jak Ci to szumi?”. Jednoznaczna odpowiedź - „Szumi po naszemu” - z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom tej, bardzo w swym charakterze morskiej, marki.
tagi: bosman,kampania,carlsberg,fmcg ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...