Wiadomości

Polacy polubili e-handel

Wtorek, 08 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
Zakupy za pośrednictwem internetu już na stałe weszły do polskiego krajobrazu handlowego. W sieci nie zamawiamy już tylko artykułów RTV i AGD, teraz coraz częściej są to także produkty spożywcze. Przykładowo, samo tylko Tesco za pośrednictwem usługi Ezakupy obsługuje już kilkanaście tysięcy zamówień miesięcznie. A to nie koniec - firma zapewnia, że w kolejnych latach internet będzie wciąż wysoko na liście jej priorytetów.

Niewiele ponad 6 miesięcy - tyle wystarczyło Tesco na uruchomienie Ezakupów w aż 9 miastach. Do sieci weszły sklepy w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Gliwicach, Rudzie Śląskiej, Bielsku- Białej, Krakowie i Gdyni. Nie można również zapomnieć o miastach z nimi graniczących, których mieszkańcy również mogą składać zamówienia. Tym samym z zakupów za pośrednictwem internetu w Tesco może skorzystać już niemal co 5 Polak!

Początkowo, w asortymencie Ezakupów klienci mogli znaleźć świeżą żywność, produkty dla niemowląt, chemię gospodarczą, kosmetyki i inne najpotrzebniejsze produkty do domu, biura i samochodu. Jednak asortyment Ezakupów jest wciąż rozwijany i teraz, odwiedzając www.tesco.pl/ezakupy zamówimy również popularne książki, gry komputerowe, zabawki dla dzieci, a nawet produkty sezonowe – jak bombki czy lampki choinkowe, które klienci mogli kupić w okresie świątecznym.

„Chcemy by klienci Ezakupów odwiedzając naszą stronę poczuli się jak w hipermarkecie, gdzie pod ręką mają wszystko czego na co dzień potrzebują” – mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco. „Dlatego uważnie słuchamy sugestii naszych klientów i wciąż poszerzamy nasz asortyment.”

Za sukcesem Ezakupów stoi ponad 400 pracowników, którzy zajmują się nową usługą od strony technicznej, wybierają produkty z półek sklepowych i dowożą je do klienta specjalnymi samochodami. W ten sposób tysiące produktów tygodniowo trafia pod same drzwi klientów, dzięki czemu nie muszą oni dźwigać ciężkich zakupów ani tracić czasu w korkach.

tagi: e-handel , Tesco , zakupy ,