Przygotowując publikację, Mediapolis Custom Publishing postawiło na niestandardowe podejście przy projektowaniu szaty graficznej. Wydawnictwo odpowiadało za zilustrowanie i redakcyjne opracowanie materiałów, stworzenie przejrzystych infografik, skład, łamanie oraz przygotowanie raportu do druku. Elementami, wyróżniającymi raport Danone na tle konkurencji stanowiły przede wszystkim czytelne, uzupełniające treści infografiki. W efekcie, firma Danone zdobyła nagrodę internautów, a jury wyróżniło publikację za wysoki poziom raportowania.
Odnosząc się do werdyktu Monika Walczak, Dyrektor Mediapolis Custom Publishing skomentowała: „Bardzo cieszą nas te nagrody. Danone to wymagający i profesjonalny Klient. Nasza współpraca, mimo, że pod dużą presją czasu była jednocześnie wyzwaniem, jak i przyjemnością. Kompetencje, które posiadamy, pozwalają nam na utrzymanie stałego, wysokiego poziomu przygotowywanych materiałów, a indywidualne podejście do każdego projektu umożliwia wyznaczanie nowych trendów w raportowaniu”
Danone od lat aktywnie działa w obszarze zrównoważonego rozwoju. Raport podsumowuje działania w tym zakresie z ostatnich 2,5 roku, uwzględniając zarówno działania firmy w obszarze dbałości o jakość produktów, edukację konsumencką, troskę o ludzi, w tym walkę z niedożywieniem dzieci oraz środowisko. Przedstawia także strategię odpowiedzialności społecznej firmy na najbliższe 4 lata. Przygotowana przez Mediapolis Custom Publishing publikacja wpisuje się w politykę CSR firmy. Została ona wydrukowana na ekologicznym papierze Cocoon Silk, wyprodukowanym z makulatury pochodzącej z przerobu papieru. Ponadto, zużyte podczas przygotowywania raportu materiały, wykorzystaną energię oraz inne zasoby przeliczono na emisję dwutlenku węgla. Ten zabieg umożliwi firmie Danone przeprowadzenie działań równoważących powstałą emisję.
„Opracowując raport chcieliśmy jak najwierniej oddać filozofię firmy oraz przedstawić jej dążenie do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju na polskim rynku. W osiągnięciu założonych celów pomogło nam bogate, 14. letnie doświadczenie w przygotowywaniu publikacji firmowych. W tym czasie mieliśmy okazję współpracować z wieloma firmami z różnych sektorów gospodarki, w tym m.in. dla Tauron SA, Grupy PKP, Orbis SA czy Cinema City” – dodaje Monika Walczak.
Konkurs na Najlepszy Raport Społeczny ma na celu promocję idei raportowania społecznego jako narzędzia równie ważnego w funkcjonowaniu firm jak raporty finansowe. Była to jubileuszowa,10 edycja tego plebiscytu. W głosowaniu na nagrodę internautów oddano 1 527 głosów, z których większość przypadła firmie Danone.
tagi: nagroda , Danone , raport , CSR ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...