Advertisement

Wiadomości

Sertop podsumowuje rok 2012

Piątek, 04 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
Jan Gaweł, Prezes spółki Sertop, miniony rok 2012 ocenia pozytywnie. Firma wzmocniła swoją pozycję rynkową, a sprzedaż markowych wyrobów na polskim rynku osiągnęła zadowalającą dynamikę. „Dowodzi to utrzymującej się lojalności naszych konsumentów, którzy doceniają najwyższą jakość naszych produktów, w tym sztandarowego wyrobu, jakim jest Złoty Ementaler” – mówi Jan Gaweł.

„Znacząco rozwinęliśmy eksport. Zakończyliśmy pakiet inwestycyjny, wspierany przez PROW. Inwestycje te pozwolą na urozmaicenie asortymentu, wzrost efektywności procesów wytwórczych i logistyki. Jesteśmy firmą o ważnej w skali kraju pozycji w zakresie serów topionych. Marką docenianą przez rynek, zdolną do silnej ekspansji na rynku krajowym i zagranicznym. Dzięki podniesieniu efektywności procesu wytwarzania wyrobów i logistyki jesteśmy szczególnie cenionym partnerem dla wszystkich sieci handlowych. Niezawodnie potrafimy je zaopatrywać zarówno w produkty marki Sertop, jak również w produkty private label” – komentuje Jan Gaweł.

„Efekty roku 2012 oceniamy pozytywnie. To istotne osiągnięcie prowadzonej przeze mnie spółki. Wszak drugie półrocze było dla nas trudne z uwagi na drożejące surowce. Wzrost sprzedaży, w tym eksportu oraz poprawa efektywności gospodarowania przyczyniły się do osiągnięcia pozytywnego wyniku gospodarczego” – dodaje Prezes Sertopu.

tagi: Sertop ,