„Znacząco rozwinęliśmy eksport. Zakończyliśmy pakiet inwestycyjny, wspierany przez PROW. Inwestycje te pozwolą na urozmaicenie asortymentu, wzrost efektywności procesów wytwórczych i logistyki. Jesteśmy firmą o ważnej w skali kraju pozycji w zakresie serów topionych. Marką docenianą przez rynek, zdolną do silnej ekspansji na rynku krajowym i zagranicznym. Dzięki podniesieniu efektywności procesu wytwarzania wyrobów i logistyki jesteśmy szczególnie cenionym partnerem dla wszystkich sieci handlowych. Niezawodnie potrafimy je zaopatrywać zarówno w produkty marki Sertop, jak również w produkty private label” – komentuje Jan Gaweł.
„Efekty roku 2012 oceniamy pozytywnie. To istotne osiągnięcie prowadzonej przeze mnie spółki. Wszak drugie półrocze było dla nas trudne z uwagi na drożejące surowce. Wzrost sprzedaży, w tym eksportu oraz poprawa efektywności gospodarowania przyczyniły się do osiągnięcia pozytywnego wyniku gospodarczego” – dodaje Prezes Sertopu.
tagi: Sertop ,
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...