Firmy Diverse (140 mkw.), Lee Wrangler (88 mkw.) oraz McDonald’s (100 mkw.) wzbogacą ofertę modową i gastronomiczną proponowaną przez Galerię Solną, dołączając do takich marek jak: H&M, New Yorker, Reserved, Mohito, CCC, Deichmann czy House.
„Zainteresowanie projektem Galerii Solnej najlepiej świadczy o potencjale tego miejsca” – mówi Iwona Pękalska, Project Manager w firmie Libra Project, zajmującej się komercjalizacją obiektu. – „Mamy już zapewnionych kluczowych najemców z branży modowej, salon z elektroniką oraz operatora spożywczego. Finalizujemy umowy dotyczące ostatnich wolnych powierzchni w galerii. To będzie już druga restauracja McDonald’s w Inowrocławiu co pokazuje, że firma ta widzi duży potencjał w mieście i w Galerii Solnej.”
Galeria Solna to 100 najemców na ponad 30 000 mkw. Do dyspozycji Klientów będzie około 1000 miejsc parkingowych. Budowa obiektu jest w toku – zakończono stan surowy zamknięty, a otwarcie przewidziano na przełom kwietnia i maja przyszłego roku.
Inwestorem Galerii Solnej są firmy: ACTEEUM Central Europe Sp. z o.o. należąca do Acteeum Group oraz spółka Libra Project, której większościowym udziałowcem jest Dariusz Miłek – prezes spółki NG2 SA.
tagi: Galeria Solna ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...