Katarzyna Borucka przechodzi do Grupy Żywiec z Coca-Cola Poland, gdzie przez ostatnie 5 lat pracowała na stanowisku dyrektora ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji, przyczyniając się do umocnienia wizerunku Coca-Cola Poland jako jednej z najbardziej renomowanych i odpowiedzialnych firm przemysłu spożywczego w Polsce. Aktywnie reprezentowała firmę w wielu organizacjach przemysłowych i biznesowych, m.in. Polskiej Federacji Producentów Żywności, gdzie pełniła funkcję członka Rady Nadzorczej, Pracodawcach RP, Amerykańskiej Izbie Handlowej, Krajowej Unii Producentów Soków czy Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy.
Zanim dołączyła do Coca-Cola Poland w 2007 r., Katarzyna Borucka przez 10 lat pracowała w Philip Morris Polska S.A., gdzie zajmowała kolejne stanowiska w dziale ds. korporacyjnych, odpowiadając za public affairs, społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Katarzyna Borucka jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada również dyplom Fotografii Artystycznej Warszawskiej Szkoły Związku Polskich Artystów Fotografików. Jest zapaloną miłośniczką sztuki fotografii oraz podróżowania. Zna kilka języków obcych.
Na nowym stanowisku Katarzyna Borucka odpowiada za realizację strategii korporacyjnej Grupy Żywiec i będzie raportować bezpośrednio do Prezesa Zarządu Xaviera Belisona.