Personalia

Awans w dziale sprzedaży Henkel Beauty Care

Środa, 02 stycznia 2013 Autor: Maja Święcka,
1 stycznia Henkel Polska powołał Roberta Mazura, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora sprzedaży handlu nowoczesnego w dziale kosmetyków Henkel Polska, na stanowisko dyrektora sprzedaży działu kosmetyków Henkel Polska. W nowej funkcji Robert Mazur będzie odpowiadał za strategię i całość działań sprzedażowych Henkel Beauty Care w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym.

Robert Mazur karierę zawodową rozpoczął w Schwarzkopf Sp. z o.o. 17 lat temu, jako przedstawiciel handlowy w woj. lubelskim. W 1997 roku, po połączeniu firm Henkel i Schwarzkopf, objął stanowisko supervisora w dziale kosmetyków i detergentów, a w 1998 roku awansował na stanowisko regionalnego kierownika działu kosmetyków i detergentów (od 2003 roku regionalnego kierownika sprzedaży działu kosmetyków). W 2005 roku został powołany na stanowisko kierownika ds. sieci handlowych, a pod koniec 2007 roku został krajowym kierownikiem sprzedaży tradycyjnej. W 2011 roku wrócił do obsługi kluczowych klientów, biorąc na siebie odpowiedzialność jako dyrektor sprzedaży handlu nowoczesnego.

Robert Mazur ma 41 lat. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest żonaty, ma trzy córki.

tagi: Henkel , Beauty Care , Robert Mazur ,