Dodatkowo, dwie przedstawicielki działu marketingu wystąpiły w trakcie audycji w roli hostess, częstujących zebranych gości Piccolo, którego nie mogło zabraknąć podczas tak ważnej uroczystości. Kolorowe bąbelki Piccolo już od prawie dwudziestu lat, pozwalają uwolnić dziecięcą wyobraźnię i wyruszyć wspólnie w magiczną podróż do krainy marzeń.
Kto nie chciałby uścisnąć ręki prawdziwej legendzie telewizji albo zobaczyć telewizji od zaplecza? Szansę na spełnienie tych marzeń dostali pracownicy Ambra S.A., którzy wraz dziećmi byli gośćmi na nagraniu familijnego programu „U - Rodzinki”. Celem zaangażowania personelu biurowego w tę niecodzienną akcję było zaprezentowanie im emocjonalnego charakteru marki Piccolo, która dzięki wieloletniej już obecności na rynku w fantastyczny sposób łączy wszystkie pokolenia, tak jak audycja „U – Rodzinki”. Została ona przygotowana specjalnie z myślą o pociechach, ale również o ich rodzicach i dziadkach, bo to przecież oni byli świadkami powstawania Telewizji Polskiej i oglądali pierwsze dobranocki.
Motywem przewodnim jubileuszowego programu jest właśnie tematyka bajkowa. Jury złożone z 5- i 6-latków przez kolejnych pięć rund egzaminowało gwiazdy telewizji z wiedzy na temat kultowych wieczorynek, a pytania zadawali: znana z programu „Duże dzieci” Katarzyna Stoparczyk oraz Maciej Kurzajewski. Program utrzymany został w konwencji kultowego telewizyjnego programu „Wielka Gra” jednak we współczesnej, bardzo atrakcyjnej formie wizualnej. W trakcie audycji do zakamarków pamięci sięgnęły takie osobistości, jak: Beata Tadla, Ilona Ostrowska, Joanna Brodzik, Maciej Zakościelny i Robert Janowski.