Łączna powierzchnia sklepów będzie wynosić 1300 metrów kwadratowych. Najmniejsza z placówek ma 150, a największa 560 metrów powierzchni sprzedażowej. Co istotne, w ostatnich latach sklepy funkcjonowały pod szyldem innej sieci.
„Rozmowy ze spółdzielnią rozpoczęliśmy trzy miesiące temu i nie było momentu, w którym ich podpisanie było zagrożone. Nasza propozycja była zdecydowanie najatrakcyjniejsza i dawała gwarancję rozwoju tym placówkom. Po raz kolejny okazało się, że oferta franczyzowa i rozpoznawalna marka to największe atuty sieci SPAR” – mówi Marzena Wilk kierownik ds. rozwoju sieci SPAR.
Choć nowe sklepy mają doskonałe lokalizacje oraz wykazują się dużą rentownością przedstawiciele sieci SPAR są przekonani, że rebranding placówek, wprowadzenie nowych standardów itd. pozwoli na zwiększenie - i tak już dużych - obrotów.
Sklepy GS Niepołomice funkcjonujące pod szyldem SPAR rozpoczną działalność z początkiem przyszłego roku.
„Zdecydowaliśmy się przyjąć ofertę SPAR, bo jesteśmy przekonani, że pozwoli nam ona na skuteczne konkurowanie z obecnymi na naszym terenie sieciami. Ważne jest dla nas ich wsparcie logistyczne i marka, która ma już na naszym terenie rozpoznawalną pozycję” – mówi Prezes GS Niepołomice Marek Ciastoń.
tagi: SPAR , GS Niepołomice ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...