Łączna powierzchnia sklepów będzie wynosić 1300 metrów kwadratowych. Najmniejsza z placówek ma 150, a największa 560 metrów powierzchni sprzedażowej. Co istotne, w ostatnich latach sklepy funkcjonowały pod szyldem innej sieci.
„Rozmowy ze spółdzielnią rozpoczęliśmy trzy miesiące temu i nie było momentu, w którym ich podpisanie było zagrożone. Nasza propozycja była zdecydowanie najatrakcyjniejsza i dawała gwarancję rozwoju tym placówkom. Po raz kolejny okazało się, że oferta franczyzowa i rozpoznawalna marka to największe atuty sieci SPAR” – mówi Marzena Wilk kierownik ds. rozwoju sieci SPAR.
Choć nowe sklepy mają doskonałe lokalizacje oraz wykazują się dużą rentownością przedstawiciele sieci SPAR są przekonani, że rebranding placówek, wprowadzenie nowych standardów itd. pozwoli na zwiększenie - i tak już dużych - obrotów.
Sklepy GS Niepołomice funkcjonujące pod szyldem SPAR rozpoczną działalność z początkiem przyszłego roku.
„Zdecydowaliśmy się przyjąć ofertę SPAR, bo jesteśmy przekonani, że pozwoli nam ona na skuteczne konkurowanie z obecnymi na naszym terenie sieciami. Ważne jest dla nas ich wsparcie logistyczne i marka, która ma już na naszym terenie rozpoznawalną pozycję” – mówi Prezes GS Niepołomice Marek Ciastoń.
tagi: SPAR , GS Niepołomice ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...