Pierwszy, pilotażowy sklep w warszawskim centrum handlowym Fort Wola został otwarty jako Real jeszcze w lutym. Później następowały kolejne fale zmian logo, wizualizacji i organizacji marketów, teraz zaś zmiany objęły także kolejne placówki w stolicy: przy ul. Puławskiej, Jubilerskiej i Mszczonowskiej. W tych trzech hipermarketach, mieszczących się w centrach handlowych Ursynów, King Cross i Janki, miało miejsce bardzo wiele zmian przeprowadzonych wzorem placówki na Woli.
Zmieniono wystrój i kolorystykę poszczególnych działów, szczególnie drogeryjnych – obecnie „Beauty&More” - i dziecięcych, które noszą teraz nazwę „Kraina Malucha”.
Metamorfozę przeszły także stoiska: piekarnia i tekstylia, gdzie nowością są stoły ekspozycyjne. Fanów sportu na pewno ucieszy wiadomość o poszerzeniu asortymentu działu sportowego.
Inne zmiany, które na pewno spotkają się z akceptacją klientów, to stoisko Tchibo, które na stałe zagościło w placówkach Reala i cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących. Można w nim kupić nie tylko kawę, lecz także odzież, artykuły gospodarstwa domowego i wiele innych z prezentowanych co tydzień kolekcji.
Inna ważna zmiana asortymentu dotyczy artykułów marki własnej TiP, czyli „Tanie i Pewne”, które stopniowo zastępują produkty Leader Price. Artykuły TiP są znane klientom marketów Real na Okęciu i w Markach, zdobyły też duże uznanie w wolskiej placówce ze względu na wysoką jakość i przystępną cenę, co umożliwia znaczne oszczędności. W optymalnym planowaniu domowego budżetu ważne jest także, że dzięki strefom promocyjnym w poszczególnych działach artykuły z gazetki będą ułożone w sposób bardziej przejrzysty, co ułatwi ich szybkie odnalezienie.
Z okazji otwarć pod szyldem Reala sieć przygotowała dla klientów także specjalną gazetkę promocyjną z wyjątkowo korzystnymi cenami. Kupujących na pewno ucieszy fakt, że oferta sieci i ceny zostaną ujednolicone na terenie całego miasta. Na klientów czekają konkursy i inne atrakcje, jak możliwość udziału w sesji fotograficznej z maskotką Reala, a także drobne upominki.
Więcej informacji udzieli Państwu:
Agnieszka Łukiewicz-Stachera
Rzecznik prasowy
sieci hipermarketów Real
lukiewicz@real.pl
tel.: +48 / 22 / 50 00 225
GSM: +48 /0/ 601 280 508
tagi: real,wiadomości,nowości ,
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....