Kampanie i Promocje

Produkty TENA dostępne w kolejnych sieciach handlowych

Wtorek, 18 grudnia 2012 Autor: Monika Dawiec,
SCA Hygiene Products, globalny producent artykułów do higieny osobistej, po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów. Od tej pory będą mogli oni kupić produkty na nietrzymanie moczu podczas codziennych zakupów. Produkty marki TENA są już dostępne w sieciach Tesco, Auchan, Carrefour oraz Leclerc.

Dotychczas produkty marki TENA były dostępne wyłącznie w aptekach i sklepach medycznych, a od kilku miesięcy także w sklepach Rossmann i Intermarche. Od tej pory produkty TENA będzie można kupić dodatkowo w największych sieciach handlowych na terenie całej Polski.

W sieciach handlowych dostępnych jest pięć rodzajów wkładek anatomicznych TENA Lady:

•    TENA Lady Ultra Mini 14 szt. – 5,99 zł
•    TENA Lady Mini Wings 10 szt. – 6,99 zł (z wyjątkiem Tesco)
•    TENA Lady Mini Plus Wings 8 szt. – 6,99 zł
•    TENA Lady Normal 10 szt. – 8,99 zł
•    TENA Lady Extra Plus 8 szt. – 13,99 zł (z wyjątkiem Tesco i Rossmann)


Wkładki anatomiczne TENA Lady są bardziej chłonne niż zwykłe podpaski, dzięki czemu dają poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Mają wyjątkowo delikatną powłokę, która chroni skórę przed podrażnieniami. Posiadają też system Fresh Odour ControlTM zapobiegający powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Unikalne mikroperełki zatrzymują rozwój bakterii, które powodują wytwarzanie się zapachu amoniaku, a istniejący amoniak jest natychmiast neutralizowany, dzięki czemu uczucie świeżości utrzymuje się aż do 8 godzin.

„Cieszę się, że teraz wkładki TENA Lady są dostępne w supermarkecie, oszczędza mi to dużo czasu. Nie muszę wcześniej planować ich zakupu, bo mam je na wyciągnięcie ręki w sklepie blisko domu" – mówi Katarzyna Nowak, klientka Auchan.

Dodatkowo, w sieci Intermarche dostępne są majtki chłonne TENA Pants:

•    TENA Pants Normal rozm. M 10 szt. – 26,99 zł
•    TENA Pants Normal rozm. L 10 szt. – 29,99 zł

TENA Pants są przeznaczone dla osób ze średnim i ciężkim nietrzymaniem moczu, które mimo dolegliwości nie chcą rezygnować z aktywnego trybu życia. Zakłada się je jak zwykłą bieliznę, a miękki materiał i elastyczne gumki zapewniają dyskrecję. Dodatkowo, podwójny system chłonny, wewnętrzne barierki oraz anatomiczny kształt zapewniają szybsze wchłanianie, tym samym utrzymując wilgoć z dala od skóry. System Odour NeutralizerTM chroni przed nieprzyjemnym zapachem i zapewnia poczucie świeżości.

„Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów, rozszerzyliśmy dystrybucję produktów marki TENA o największe sieci handlowe w Polsce. Dzięki temu osoby z nietrzymaniem moczu, których jest w Polsce ok. 3 milionów , będą mieć jeszcze łatwiejszy dostęp do specjalistycznych produktów najwyższej jakości" – mówi Mariusz Borczowski, Marketing and Sales Support Manager marki TENA.

Produkty TENA cieszą się zaufaniem zarówno konsumentów, jak i farmaceutów, o czym świadczą przyznane wyróżnienia: „Produkt Roku 2012” Wydawnictwa „Apteka” oraz statuetka „Złoty OTIS 2012” magazynu „Na zdrowie”.

SCA Hygiene Products jest globalnym koncernem dóbr konsumenckich i papierniczych. Zajmuje się opracowywaniem, produkcją i sprzedażą produktów higieny osobistej w ponad 90 krajach świata. Globalną marką SCA dla produktów dotyczących problemów związanych z nietrzymaniem moczu jest marka TENA.

W Polsce na nietrzymanie moczu cierpi ok. 3 mln kobiet . Wysiłkowe nietrzymanie moczu to niekontrolowany wyciek moczu w trakcie czynności związanych z napinaniem mięśni brzucha (kaszel, kichanie, taniec, ćwiczenia fizyczne). Jedną z jego przyczyn może być osłabienie mięśni dna miednicy. Problem ten w znacznym stopniu dotyka kobiety w okresie menopauzy oraz po przebytej ciąży.

tagi: Tena , SCA Hygiene Products , Tesco , Auchan , Carrefour , Leclerc ,