Już niedługo - 1 maja br. rusza wielka promocja lodów Nestlé skierowana do najmłodszych miłośników lodowych przysmaków.
W promocji biorą udział lody dla dzieci, marki znane już od dawna młodym
konsumentom tj. KAKTUS, GIBEK, BLUMAGIK oraz NESQUIK, a także propozycje
z najnowszego portfolio lodów Nestlé: KWAŚNIAK i SPIDERMAN.
Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Wystarczy zebrać 5 patyczków ze wskazanych lodów Nestlé dla dzieci i wysłać je na adres:
Nestlé Ice Cream Polska Sp. z o.o.,
ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa.
Co tydzień 100 najszybszych osób wygrywa odtwarzacze MP3. Koncepcję kreatywną promocji przygotowała agencja Publicis. Promocja lodów Nestlé dla dzieci ma bardzo szerokie wsparcie mediowe. Planowana jest kampania telewizyjna, kampania w Internecie oraz na łamach prasy handlowej.
Akcja potrwa od 1 maja do 31 sierpnia, szansa na letni muzyczny upominek jest więc ogromna!
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,promocja,lody,rynek lodów,nestle polska,nestle ice ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...