Już od połowy kwietnia, zarówno miłośnicy futbolu, jak i wszyscy smakosze piwa Bosman, mają szansę na zdobycie jednej z atrakcyjnych, piłkarskich nagród Bosmana. Etui na CD, otwieracze z motywem piłki nożnej, podwójne opaski na rękę z logo Bosmana i poszczególnych klubów piłkarskich, piłki czy wreszcie koszulki pierwszoligowego klubu Pogoni Szczecin - wszystko to zdobyć będzie można kupując 4 piwa Bosman, do których dołączona zostanie specjalna zdrapka. Co druga zdrapka kryje jedną z 85 tysięcy nagród!
„Bosmańska promocja to zaproszenie do świetnej zabawy i myślę, że dobra inauguracja sezonu piłkarskiego, w którym marka Bosman po raz kolejny będzie towarzyszyć kibicom i sportowcom naszego regionu. Do naszej promocji wybraliśmy, poza pierwszoligowym klubem Pogoni Szczecin, kluby z różnych części województwa, tak aby zasięg naszej akcji mógł być jak najszerszy. Cieszy nas, że dzięki sponsoringowi zachodniopomorskiej piłki nożnej możemy być jeszcze bliżej naszych konsumentów, w wyjątkowych dla nich chwilach wielkich sportowych emocji i po prostu dobrej zabawy. Mam nadzieję, że będzie to niezapomniany sezon!” – mówi Magdalena Wieczorek, Brand Manager Marki Bosman w Carlsberg Polska.
Promocja, obejmująca regiony: Szczecin, Stargard, Goleniów oraz Gryfice, komunikowana będzie na materiałach POS, w wybranych punktach HoReCa, a także na stronie internetowej www.bosman.pl. Wsparciem promocji będzie również prowadzona w kwietniu kampania internetowa na stronach portalu Wirtualna Polska.
Autorem towarzyszącej promocji odsłony witryny marki jest agencja interaktywna BYSS.
Autorem kreacji promocji jest agencja Brand Line.
Dodatkowych informacji udziela:
Sabina Figarska
M+G
Tel. (22) 625 71 40, 0502 344 236
e-mailsabina.figarska@mplusg.com.pl
tagi: bosman,nowa kampania,carlsberg polska ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...