Aby jak najlepiej oddać ten sugestywny przekaz, do realizacji filmu reklamowego zaangażowano nie speców od reklamy, ale utalentowanych twórców, mających doświadczenie w produkcjach artystycznych. Reżyserem filmu jest reżyserka i poetka Jolanta Trela – Ptaszyńska, laureatka wielu naród w tym „Paszportu Polityki” za widowisko telewizyjne „De Aegypto”. Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Skora operator filmowy chętnie angażujący się do współpracy z niezależnymi reżyserami, laureat wielu nagród za zdjęcia, w tym „Srebrnej Żaby” na festiwalu filmowym Camerimage w 2001.
30 sekundowa wersja filmu reklamowego jest emitowana od 16.04.07 do 30.04.07 w stacjach TVP1 i TVP2 w najlepszych czasach antenowych. 20 sekundowa wersja, emitowana w maju, dostępna będzie oprócz telewizji publicznej również w prestiżowych stacjach National Geografic, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation i Animal Planet.
tagi: jurajska,nowa kampania jurajskiej,nowości,promocje,wiadomości ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...