Warszawska Czerwona Torebka będzie największym otwartym dotąd obiektem ogólnopolskiej sieci pasaży. Pasaż składa się z 31 modułów, a jego powierzchnia użytkowa wynosi 1772 mkw. Do dyspozycji klientów udostępniono także 116 bezpłatnych miejsc parkingowych.
Czerwona Torebka to zespół lokali handlowo-usługowych, zlokalizowanych w nowoczesnym, jednokondygnacyjnym obiekcie. Wśród najemców Czerwonej Torebki w Warszawie znaleźli się sklep mięsny Zakładu Wierzejki, sklep owocowo-warzywny „Zieleniak”, piekarnio-cukiernia „Gorąco polecam”, „Apteka 24h”, a także sklep sieci typu convenience „Małpka Express”. Ponadto, w pasażu mieścić się będą również „Green Medica Rodzinne Centrum Medyczne”, „Pralnia OK”, kwiaciarnia „Kwiatoteka”, optyk „Galeria Widzenia”, sklep „1000 Drobiazgów” oraz „KAZUS Centrum Usług i Zabezpieczeń”. Klienci skorzystają też z oferty sklepu z odzieżą dziecięcą „Filipkowo” oraz sklepu z bielizną „I love my body”. W warszawskiej Czerwonej Torebce dostępne będą także lokale gastronomiczne „Domino's Pizza”, pierogarnia „Pychotka”i „Kemer” Kebab. Na terenie pasażu znajdzie również paczkomat InPost. Niebawem do portfela najemców dołączy zakład fryzjerski.
Czerwona Torebka w Warszawie przy ul. Głębockiej/Magicznej to pierwszy obiekt spółkiw województwie mazowieckim. Kolejnym pasażem w przygotowaniu w regionie jest Czerwona Torebka w Piasecznie przy ul. Puławskiej. Otwarcie inwestycji zaplanowano na trzeci kwartał przyszłego roku. Do dyspozycji klientów zostanie oddany jednokondygnacyjny obiekt złożonyz 9 modułów, o łącznej powierzchni 553 mkw. Wśród najemców znajdą się piekarnia, sklep mięsno-wędliniarski, apteka, sklep typu convenience, drogeria, kwiaciarnia oraz sklep zoologiczny.
Na terenie kraju działa już 27 obiektów handlowych w ramach platformy handlu detalicznego Czerwona Torebka. Do końca roku 65 obiektów będzie posiadało pozwolenie na użytkowanie. Do końca 2021 r. spółka zamierza wybudować ponad 1880 pasaży o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 1,2 mln metrów kwadratowych. Począwszy od 2015 roku planuje otwierać ponad 200 placówek rocznie. Potencjał krajowego rynku szacowany jest natomiast na 4500 takich obiektów.