Jest to nowe stanowisko utworzone w dziale marketingu Volvo Auto Polska. Dojs swoją karierę w branży PR zaczynał w 2004 roku w agencji Multi Communications, gdzie zajmował się obsługą marek takich, jak: Philips, BEKO, Belkin, ASUS, Toshiba, Knorr i Rama. Następnie w latach 2011-2012 pracował w agencji Grayling Poland dla operatora elektronicznego systemu poboru opłat, a także dla serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych – otoMoto.pl, należącego do Grupy Allegro.
Dojs jest absolwentem Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po studiach współpracował z takimi pismami jak Motor, Auto Świat, Świat Motocykli, Motormania, Ekologia i Rynek oraz tygodniki regionalne. Tworzył przede wszystkim teksty poświęcone motocyklom i samochodom, które są jego największą życiową pasją.