Wiadomości

5 milionów osób odwiedziło kaliską Galerię Tęcza

Wtorek, 11 grudnia 2012 Autor: Maja Święcka,
Otwarta w październiku 2011 roku Galeria Tęcza w Kaliszu odnotowuje świetne wyniki odwiedzalności. Od momentu otwarcia do końca listopada 2012 roku centrum handlowe przyciągnęło aż 5 milionów klientów, a w samym tylko październiku 2012 roku liczba odwiedzających osiągnęła rekordowy poziom prawie 416 000 osób.

Mając na uwadze miesiące, które można już porównać, widać, że frekwencja w Galerii Tęcza jest obecnie o 20% wyższa niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Popularność centrum handlowego wśród mieszkańców Kalisza wynika z przemyślanego doboru najemców, który jest idealnie dopasowany do potrzeb lokalnego rynku, oraz doskonałej lokalizacji w centrum miasta. Dużym zainteresowaniem cieszą się również organizowane w Galerii Tęcza imprezy, np. westernowe urodziny, impreza halloweenowa czy warsztaty hip-hopu. Za wynajem powierzchni oraz zarządzanie centrum odpowiada Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.

Galeria Tęcza to pierwsze centrum handlowe w Kaliszu, doskonale zlokalizowane w sercu miasta. Jego atutem jest zróżnicowana oferta znanych i lubianych przez Polaków marek, takich jak H&M, RESERVED, CROPP, House czy CCC. W Galerii Tęcza klienci znajdą też sklep Martes Sport oferujący szeroką gamę najwyższej jakości odzieży i akcesoriów sportowych renomowanych firm, drogerie Douglas i Rossmann, a także sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert.

Zarządca obiektu, Master Management Group, zadbał również o bogatą i zróżnicowaną ofertę rozrywkową centrum, dzięki czemu Galeria Tęcza jest świetnym miejscem do spędzania wolnego czasu z przyjaciółmi i rodziną. Klienci znajdą tu pierwsze w Kaliszu pięciosalowe kino Cinema 3D oparte na najnowszej technologii, fitness club oraz liczne kawiarnie i restauracje. Magnesem przyciągającym lokalną społeczność są również organizowane w centrum handlowym imprezy.

„Wyniki Galerii Tęcza mówią same za siebie. Nasze centrum handlowe stało się najpopularniejszym miejscem zakupów i spotkań dla mieszkańców Kalisza już w momencie otwarcia – warto przypomnieć, że w pierwszy weekend działalności odwiedziło je ponad 100 000 osób. Satysfakcja klientów oraz najemców są celem naszych działań, w najbliższym czasie planujemy więc skoncentrować się na dalszym rozwoju Galerii Tęcza. Chcemy jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę zakupową, a mieszkańcy miasta i regionu mogą liczyć na wyjątkowe imprezy” – mówi Michał Masztakowski, dyrektor ds. leasingu i rozwoju Master Management Group.

tagi: Galeria Tęcza , Kalisz ,