Szansa na ten cenny upominek jest wielka - akcja rozpoczyna się w maju i potrwa przez dziesięć weekendów w okresie letnim
w wybranych sieciach handlowych. Do zakupu zachęcać będą hostessy, informacja o promocji pojawi się na plakatach w miejscach sprzedaży. Za koncepcję kreatywną promocji odpowiada agencja Euro RSCG 4D.
Akcja skierowana jest do konsumentów lodów familijnych, którzy uwielbiają delektować się lodowymi przysmakami w gronie najbliższych. Kremowa konsystencja lodów
La Cremeria i ich niezwykły, oryginalny prezent dodadzą blasku wspólnie spędzanym chwilom.
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,lody ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...