Szansa na ten cenny upominek jest wielka - akcja rozpoczyna się w maju i potrwa przez dziesięć weekendów w okresie letnim
w wybranych sieciach handlowych. Do zakupu zachęcać będą hostessy, informacja o promocji pojawi się na plakatach w miejscach sprzedaży. Za koncepcję kreatywną promocji odpowiada agencja Euro RSCG 4D.
Akcja skierowana jest do konsumentów lodów familijnych, którzy uwielbiają delektować się lodowymi przysmakami w gronie najbliższych. Kremowa konsystencja lodów
La Cremeria i ich niezwykły, oryginalny prezent dodadzą blasku wspólnie spędzanym chwilom.
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,lody ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group osiągnęła 29,6 mln...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...