Do wygrania są tysiące super nagród: deski snowboardowe, narty, aparaty, PS3, bluzy, słuchawki, deskorolki, czapki, rękawice, notebooki, tablety, PSP, koszulki i wiele innych oraz gadżety Kapselkowe. Mechanizm aplikacji jest bardzo prosty – należy poczekać aż w aplikacji pojawi się zdjęcie konkursowe i być pierwszym, który oznaczy się na wybranej nagrodzie. Jednym słowem: jeśli uda się kliknąć na daną nagrodę przed innymi to się ją po prostu wygrywa.
Głównymi celami aplikacji są: budowanie ikoniczności kapsla, zdobycie nowych fanów na Facebooku, a także zwiększenie zaangażowania fanów oraz zapewnienie im znakomitej zabawy na Facebooku.
Aplikacja zostanie uruchomiona 6.12. Będzie wsparta kampanią w Internecie, a w największych stacjach telewizyjnych pojawi się również wizerunkowy spot promujący aplikację, w którym będzie można zobaczyć Kapsla Mikołaja.
Aplikację na Facebook’u i projekty kampanii online stworzyła agencja Interactive Solutions. Spot tworzyła agencja Brainbox przy pomocy studia produkcyjnego The Chimney Pot. Dom mediowy to Zenith Optimedia. Za realizację kampanii w Internecie odpowiada firma Codemedia.
Aplikacja https://www.facebook.com/Tymbark/app_295207963930865
Spot http://www.youtube.com/watch?v=Od4MfB8QCtQ
tagi: Grupa Maspex Wadowice , Maspex , KUbuś , kapsle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...