„Nieustannie inwestujemy w nasze linie, zależy nam na ciągłym rozwoju i udoskonalaniu produktów, jak również na osiąganiu wysokich wydajności. W dobie spowolnienia gospodarczego, zwiększenie wydajności produkcyjnej, a tym samym znaczne obniżenie kosztów produkcji, jest naszą mocną stroną i dodatkową szansą na rozwój firmy. Już dziś zwiększa nam się rentowność na poszczególnych produktach, która bezpośrednio przełoży się na zyski spółki” – mówi Kamil Kliniewski, Prezes Hygieniki.
Dodał, że podniesienie konkurencyjności produktów w kontekście planowanej ekspansji Hygieniki na rynkach europejskich, gdzie oczekuje się bardzo wysokiej jakości i relatywnie niskiej ceny. „Stagnacja jest dla nas obcym pojęciem, wraz z rozwojem linii planujemy odświeżenie naszego portfolio produktowego. W kategorii higieny dziecięcej stawiamy na rozwój naszej marki: Bambino. Pierwsze efekty naszych prac będą widoczne już w 1Q2013 roku. Chcemy wyprzedzić konkurencję” – dodaje Kamil Kliniewski.
Hygienika planuje już następne inwestycje, dzięki kolejnemu dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej. Prace modernizacyjne linii produkującej pieluchy dla dzieci zostaną ukończone w pierwszym półroczu 2013 roku. Po tej modernizacji Hygienika będzie dysponować najbardziej zaawansowanym parkiem maszynowym do produkcji pieluch w Europie, będzie oferować najnowocześniejsze pieluchy dla dzieci przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych.