ZT „Kruszwica” S.A., największy producent olejów w Polsce, rozszerza gamę produktową swojej największej marki - oleju Kujawskiego.
Linia „Kujawski ze smakiem” to unikalny koncept połączenia oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia z aromatycznymi, naturalnymi ziołami, dzięki którym każdy posiłek będzie miał doskonały i niepowtarzalny smak. Ten wspaniale wzbogacający smak potraw produkt polecany jest nie tylko do sałatek i zastosowań na zimno, ale również do smażenia i pieczenia.
Linia składa się z czterech wariantów produktowych:
• Kujawski z czosnkiem
• Kujawski z bazylią
• Kujawski z czosnkiem i bazylią
• Kujawski z pomidorami, czosnkiem i bazylią
„Tak wyjątkowa rodzina produktów musiała otrzymać odpowiednią szatę graficzną. Z jednej strony zachowaliśmy widoczną spójność ze standardowym olejem Kujawskim sprzedawanym w butelce PET, z drugiej – nadaliśmy mu charakter bardziej Premium” – mówi Marek Repetowski, Art Director z Wilk Studio. – „Dla nowego produktu dedykowana została butelka szklana o pojemności 250 ml, dla której przygotowaliśmy oprócz nowej grafiki również koncepcjęe wykrojników etykiet. Najważniejszym zadaniem było jednak znalezienie optymalnej widoczności marki i rozróżnienie pomiędzy sobą poszczególnych wariantów smakowych. Dlatego w czasie prac projektowych opracowaliśmy nowe, przestrzenne logo, które w atrakcyjny i przejrzysty sposób łączy się z motywem graficznym opracowanym dla danego smaku”.
Kujawski ze smakiem jest kolejną innowacją produktową marki, która w tym roku wprowadziła również na rynek olej Kujawski filtrowany na zimno. Proces filtrowania na zimno ma pozytywny wpływ na parametry produkowanego oleju i wpływa na polepszenie właściwości sensorycznych – olej dłużej zachowuje swój świeży, neutralny smak i zapach.